  • 1. Data: 2009-06-08 09:21:30
    Temat: Re: pytanie o kontrakty
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    >Hmm czyli właściwie mając 10 000 powinienem ograniczyć się do jednego
    >kontraktu, a resztę włożyć np. w akcje?

    Jezeli masz 10 tys. i jestes poczatkujacym to sie ogranicz do 1 kontraktu na
    przynajmniej pol roku. I to bez wzgledu na to jak dobrze bedzie szlo.
    I jeszcze jedno. Jak masz tylko te 10 tys. to nie masz zadnej reszty, ktora
    by mozna bylo wkladac w akcje.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2009-06-08 13:51:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> wrote in message
    DJ wrote:

> [...]
    > na przynajmniej pol roku. I to bez wzgledu na to jak dobrze bedzie szlo.
    > I jeszcze jedno. Jak masz tylko te 10 tys. to nie masz zadnej reszty,

    Hmm no ale na kontrakcie np. na WIG20 zapłacę ze 2500 depozytu, resztą
    pieniędzy nie warto jakoś bezpiecznie grać?

    nie, wtedy grasz z maksymalnym(prawie) lewarem a pozostałe pieniądze
    ulokowane bezpiecznie (choćby nawet w obligacje) nie moga byc gwarantem
    depozytu.Tu sie liczy tylko cash.

    george

  • 3. Data: 2009-06-08 15:40:04
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

  • 4. Data: 2009-06-08 19:09:16
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis"

    pieniędzy nie warto jakoś bezpiecznie grać?

    Czyli chcesz 10k podzielić - 2,5k na fut reszta na inną grę i traktuj to
    rozłącznie.
    Bezpiecznego - co to znaczy, btw?

    Grając z depem 2,5 k na kontrakt jest 99,9999999% pewności że umoczysz tyle,
    ile jest to tylko możliwe.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-06-08 21:40:58
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > Grając z depem 2,5 k na kontrakt jest 99,9999999% pewności że umoczysz
    > tyle, ile jest to tylko możliwe.

    Hm, ale dlaczego? Przecież i tak przy stracie tych paru procent kapitału
    chcę wyjść z kontraktu, czyli mieć stop-losa góra na poziomie powiedzmy 5%
    wartości kontraktu. Po co mi więc duży depozyt?

  • 6. Data: 2009-06-09 05:24:27
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    1. Jak myślisz ile razy z rzedu zaliczysz stratę?
    2. Dlaczego wybrałeś model z 5% stop lossem?

    DJ

  • 7. Data: 2009-06-09 06:23:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    skippy wrote:

> [...]

    chcę wyjść z kontraktu, czyli mieć stop-losa góra na poziomie powiedzmy 5%
    wartości kontraktu. Po co mi więc duży depozyt?

    policzmy.... 2.5 k pln,

    depozyt przy kontraktach na poziomie 1950 -> coś około 1750,
    obsuwa rzędu 5% to wzrost / spadek o 100 pkt czyli 1000 pln.
    jak widać 2.5k nie wystarczy nawet na jedną taką zagrywkę.

    george