  • 1. Data: 2002-04-12 08:35:42
    Temat: WAP mBank - czy dzisiaj dziala ???
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    "Connection to host failed ..." -> taki otrzymuje komunikat , mam komorke w
    Plus GSM i inne strony Wap dzialaja ...
    Tak wiec przypuszczam ,ze mBank WAP lezy ... moze ktos sprawdzic ???

    Dzieki

    S.S

  • 2. Data: 2002-04-12 08:45:52
    Temat: Re: WAP mBank - czy dzisiaj dziala ???
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > "Connection to host failed ..." -> taki otrzymuje komunikat , mam komorke
    > Plus GSM i inne strony Wap dzialaja ...
    > Tak wiec przypuszczam ,ze mBank WAP lezy ... moze ktos sprawdzic ???

    Mam nadzieje, ze laczysz sie z WAPem mBanku
    uzywajac numeru dostepu internetowego, a nie WAPowego,
    czyli w Plusie: +48601100123

    Jesli chodzi natomiast o dzialanie, to niestety nie dziala,
    przynajmniej MultiBank (podejrzewam, ze mBank z tej
    samej przyczyny, bo przeciez dzialaja pod tym samym
    adresem IP). Od wczoraj probuje sie
    dobic na strone MultiBanku i niestety nie da rady.
    Myslalem, ze wina lezy po stronie operatora,
    ale operatorzy po sprawdzeniu stwierdzili, ze to
    wina banku. Zadzwonilem do banku, przyjeli
    dyspozycje i maja sprawdzac.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 3. Data: 2002-04-12 08:55:45
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje, ze laczysz sie z WAPem mBanku
    > uzywajac numeru dostepu internetowego, a nie WAPowego,
    > czyli w Plusie: +48601100123

    Numer dostepowy sie zgadza ... czyli wina lezy po stronie mBanku - OK - to i
    tak malo wazne SMSy sa tansze :-))))

  • 4. Data: 2002-04-12 09:17:02
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Stiwi" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam nadzieje, ze laczysz sie z WAPem mBanku
    > uzywajac numeru dostepu internetowego, a nie WAPowego,
    > czyli w Plusie: +48601100123
    Ooo...A to niby dlaczego? Laczylem sie kiedys przez mBankowy, teraz
    (przynajmniej ostatnio jak to robilem) przez Plusowy, ale nie ze standardowa
    konfiguracja, ale taka jaka jest podana na WWW mBanku i dziala(lo)
    wysmienicie. Dostep przez numer mBankowy jest zdecydowanie zbyt drogi :(

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-04-12 09:23:00
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Nie bardzo rozumiem ... jaka jest ta konfiguracja zalecana przez mBank ???
    Dlaczego dostep przez numer "mBankowy" jest drozszy ????

  • 6. Data: 2002-04-12 09:24:52
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > konfiguracja, ale taka jaka jest podana na WWW mBanku i dziala(lo)
    > wysmienicie. Dostep przez numer mBankowy jest zdecydowanie zbyt drogi :(

    +48601100123 - to nie jest numer mbankowy, a numer
    dostepu do internetu w Plusie. Pod ten wlasnie numer
    trzeba skonfigurowac WAP, zeby polaczyc sie z mbankiem
    albu MultiBankiem.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 7. Data: 2002-04-12 09:26:10
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    sprawdziłam; działa

    > Mam nadzieje, ze laczysz sie z WAPem mBanku
    > uzywajac numeru dostepu internetowego, a nie WAPowego,
    > czyli w Plusie: +48601100123

    ...i ustawiając w swoim profilu odpowiedni adres IP bramki wap czyli
    193.41.230.94; inaczej NIE zadziała.

    a prosze sprawdzić teraz?

    pozdrawiam!

    Asia

  • 8. Data: 2002-04-12 09:38:10
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Nie bardzo rozumiem ... jaka jest ta konfiguracja zalecana przez mBank ???
    > Dlaczego dostep przez numer "mBankowy" jest drozszy ????

    http://info.mbank.com.pl/wap.html
    Numer mbankowy jest drozszy, poniewaz to jest
    ich numer uruchomiony pod te uslugi, zas minuta
    polaczenia jest zapewne taryfikowana wedlug
    stawki za minute normalnego polaczenia.

    Natomiast numer dostepu do internetu Plusa jest
    ponad 50% tanszy od zwyklych polaczen za minute.

    Pozdrowienia,
    Sebastian.

  • 9. Data: 2002-04-12 09:38:24
    Od: "SS" <s...@o...pl>