  • 1. Data: 2002-04-12 07:17:28
    Temat: Re: karta kredytowa -minimalne wplywy na rachunek??
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > czesc czy moze ktos powiedziec jakie sa minimalne wplywy na rachunek by
    > moc dostac karte kredytowa?
    > w BPH pani mi nie umiala odpowiedziec twierdzila jednak ze 1300zl to za
    > malo by mi wyrobili (mastercard jesli dobrze pamietam) za to v.classis
    > bez problemu(wiem ta nie jest kredytowa).
    >
    > nic z tego nierozumiem nieoplaca im sie wyrabiac karty dajac limin
    > przykladowo 3000zl?
    > debet przyznali bez problemu na taka kwote.

    Debet w koncie a karta kredytowa to zupełnie inna bajka. Dla banku dobra karta
    kredytowa to przygoda zaczynająca się precyzyjnym scoringiem a kończąca
    skuteczną windykacją. Nawet jeśli limity dla karty i debetu mogą kwotowo być
    takie same to nie można tego porównywać. Nawiasem pisząc - dla BPH ;) to żaden
    interes dać kartę, która będzie spłacana w całości w grace period (w
    tzw.okresie bezodsetkowym) - czyli tak jak użytkownicy pbb lubią najbardziej :))