  • 1. Data: 2007-01-18 21:21:13
    Temat: W mIKE znikają fundusze ???
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Na koniec 2005 miałem na IKE jednostki funduszy IKE mAkcja, IKE
    mGotówkowy, IKE mobligacja, co zgadzało się na rocznym wyciągu ze
    Skarbca. W 2006 wpłacałem tylko na IKE mAkcja i co widzę na wyciągu na
    koniec 2006 ?
    Że moje sumaryczne saldo IKE zmalało o wartość funduszy innych niż
    mAkcja !!! Oczywiście od początku IKE nic nie wypłacałem, nie
    konwertowałem jednostek ...
    Co ciekawe w saldzie na stronie mBanku wszystko jest w porządku.
    Ktoś wyjaśniał już ten niuans ?
    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2007-01-18 22:01:58
    Temat: Re: W mIKE znikają fundusze ???
    Od: "Krzysiek" <c...@g...pl>

    Co prawda nie korzystałem i nie korzystam z IKE w mBanku, tylko używałem IKE
    w MultiBanku, ale produkty te nie różnią się w zasadzie niczym.

    Wycofałem się z umowy (płacąc Belkowe) zaraz po okresie "karencji" właśnie ze
    względu na to, że produkt jest niedopracowany. Składałem kilka reklamacji
    dotyczących potwierdzenia zawarcia umowy oraz wyciągu rocznego, m.in.
    chodziło o brak numeru umowy, niewłaściwe potwierdzenie struktury portfela
    itp. Oczywiście w serwisie transakcyjnym wszystko było OK.

    Moim zdaniem produkt jest tak niszowy, że nie opłaca się dobrze przeszkolić
    pracowników (sic!) w jego obsłudze ani prawidłowo skonfigurować wysyłki
    dokumentów. W takim wypadku zagłosowałem nogami, choć kosztowało mnie to
    sporo zachodu. Ani w oddziale ani na infolinii nikt nie wiedział, jak zamknąć
    IKE. Po dłuższym (w tygodniach liczonym) czasie i konsultacjach z
    przełożonymi w Łodzi udało się uzyskać odpowiedni formularz.

    Raczej nie wróżę sukcesu m- i MultiBankowi w sprzedaży tego produktu, w
    przeciwieństwie do SFI/CO.

  • 3. Data: 2007-01-18 23:10:25
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    Frajer jestes i dales sie nacignac cwaniaczkom polowa tych funduszy to
    palcem na wodzie pisena firemki zlotoustych Cweli.

  • 4. Data: 2007-01-19 09:33:03
    Od: "Ar" <k...@p...pl>

    Użytkownik "FunkNetz" <f...@f...de> napisał w wiadomości
    > Frajer jestes i dales sie nacignac cwaniaczkom polowa tych funduszy to
    > palcem na wodzie pisena firemki zlotoustych Cweli.

    NIe ma to jak wyważony wywód fachowca w swojej branży.....

  • 5. Data: 2007-01-19 10:17:56
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    No tak lepiej zlodziejstwo ubrac w ladne slowka!

    Rzeczy trzeba nazywac po imieniu takimi jakie sa czyli jesli ktos kradnie to
    zlodziej!

  • 6. Data: 2007-01-19 10:32:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    FunkNetz wrote:
    > No tak lepiej zlodziejstwo ubrac w ladne slowka!
    >
    > Rzeczy trzeba nazywac po imieniu takimi jakie sa czyli jesli ktos
    > kradnie to zlodziej!
    To znaczy co ukradli bo nie łapię.

    KJ

  • 7. Data: 2007-01-19 10:47:08
    Od: "FunkNetz" <f...@f...de>

    A wedlug ciebie co sie stalo wyparowaly?

  • 8. Data: 2007-01-19 10:53:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    FunkNetz wrote:
    > A wedlug ciebie co sie stalo wyparowaly?
    Wg autora wątku nie było ich na zestawieniu końcowym. To może oznaczać
    tylko tyle, że mają błąd w generacji zestawień. Oczywiście trzeba to
    wyjaśnić (=reklamacja), ale raczej nie wierzę, że "zniknęły".
    Przyjmujesz zakład ?
    KJ

  • 9. Data: 2007-01-20 09:13:05
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    > Że moje sumaryczne saldo IKE zmalało o wartość funduszy innych niż
    > mAkcja !!! Co ciekawe w saldzie na stronie mBanku wszystko jest w
    > porządku.
    > Ktoś wyjaśniał już ten niuans ?
    Dokładnie tak samo u mnie. Napisałem reklamację i czekam.

  • 10. Data: 2007-01-20 13:16:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Rzeczy trzeba nazywac po imieniu takimi jakie sa czyli jesli ktos kradnie to
    > zlodziej!

    A jak ktoś pieprzy jak potłuczony ... to jak się nazwiesz?