  • 11. Data: 2004-08-16 11:35:19
    Temat: Re: W mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Lopez l...@p...onet.pl ...

> [...]
    > przelac cale Twoje ciezko zaoszczedzone poieniadze Twojemu operatorowi
    > GSM? Przeciez zawsze mozesz wyslac do nich pismo z prosba o zwrot
    > nadplaconej kwoty i jezeli bedzie to spora kwota to tak zrobia, mala
    > kwote pewnie Ci zlicza na poczet nastepnej platnosci. Wiec nie wpadaj
    > w paranoje, ja sam zdefiniowalem kilkanascie przelewow, ale sa to
    > wszystko odbiorcy instytucjonalni, ewentulanie zaufani, natomiast do
    > przelewow do odbiorcow mi mniej znanych wykorzystuje przelewy
    > jednorazowe gdzie juz bez hasla jednorazowego sie nie obejdzie.

    Dokładnie, ideałem byłaby jeszczse możliwosc zdefiniowania takich
    przelewów, gdzie jednak hAsło byłoby wymagane, nie sądzicie???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2004-08-16 11:36:01
    Od: benek <b...@o...pl>

    > taaa, ale czy normalnie kody w mbanku przychodza na takim gownianym
    > papierku ciagle, czy tylko te pierwsze tak wygladaja?? ;-)

    Nie jest taki gówniany, przynajmniej nie da się kodów przczytać
    w zaklejonej kopercie, z PEKAO SA dostałem pół roku temu karte z kodami
    i pod światło z jasnej lampy wszystkie można było zobaczyć nie
    naruszając koperty ...

    Ben

  • 13. Data: 2004-08-16 11:40:14
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Budzik wrote:

    > Dokładnie, ideałem byłaby jeszczse możliwosc zdefiniowania takich
    > przelewów, gdzie jednak hAsło byłoby wymagane, nie sądzicie???

    zdaje sie że tak jest w vw - zaufani odbiorcy czy jakoś podobnie

    --
    rufio.pzdr();

  • 14. Data: 2004-08-16 11:47:31
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "benek", używający adresu <b...@o...pl>
    napisał:

    > Chyba sobie żartujesz, to nie miałeś chyba do czynienia z np. TPSA,
    > spróbuj tam uzyskać w ciągu trzech miesięcy właściwą korektę
    > zchrzanionej przez nich faktury a co dopiero zwrot nadpłaty ...

    Nie mam do TPSA zdefiniowanego przelewu, im place zawsze za pomoca przelewow
    jednorazowych - to chyba cos znaczy, nie? :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 15. Data: 2004-08-16 11:49:38
    Od: benek <b...@o...pl>

    ______________

    > ciach
    >
    > Witam
    > No jasne mbank jest be a inteligo cacy. :-)
    > Uwaga: zarówno w mbanku jak i w inteligo kody jedn. mają taką samą
    > funkcjonalność.

    Faktycznie w Inteligo płatności (odpowiednik przelewu zdefiniowanego)
    nie są zabezpieczone kodami, ale oni dają alternatywę w postaci listy
    odbiorców z której można sobie wkleić stałe dane do zwykłego przelewu
    potwierdzanego hasłem i tak chcialbym robić, ale na próżno szukałem
    miejsca wprowadzania takiej listy odbiorców w mbanku i ma się do wyboru
    albo korzystać z niezabezpieczonego przelewu zdefiniowanego albo
    za każdym razem wklepywać dane odbiorcy , żeby wykonać przelew.

    Ben

    Ben

  • 16. Data: 2004-08-16 11:50:36
    Od: benek <b...@o...pl>

    > Dokładnie, ideałem byłaby jeszczse możliwosc zdefiniowania takich
    > przelewów, gdzie jednak hAsło byłoby wymagane, nie sądzicie???

    W Inteligo na przykład płatności (odpowiednik przelewu zdefiniowanego)

  • 17. Data: 2004-08-16 11:52:48
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Uwaga: zarówno w mbanku jak i w inteligo kody jedn. mają taką samą
    > funkcjonalność.

    Nie. W inteligo kody są sprawdzane także przez konsultantów, w mbanku
    o ile pamiętam przez telefon starczy znać hasło.

    Chyba że coś się ostatnio zmieniało.

  • 18. Data: 2004-08-16 11:53:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Dokładnie, ideałem byłaby jeszczse możliwosc zdefiniowania takich
    > przelewów, gdzie jednak hAsło byłoby wymagane, nie sądzicie???

    W inteligo masz taki wybór. Chcesz bez tana - robisz płatność. Chcesz
    z tanem - definiujesz odbiorcę.

  • 19. Data: 2004-08-16 11:59:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    benek <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > albo
    > za każdym razem wklepywać dane odbiorcy , żeby wykonać przelew.

    Jesli tak ci zalezy na bezpieczenstwie - to wlasnie tak zrobic.
    Zawsze mozesz tez ustanowic polecenie zaplaty z TPSA i innymi wielkimi
    uslugodawcami - i po klopocie.

    http://www.PRnews.pl

  • 20. Data: 2004-08-16 12:03:54
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    benek wrote:

    > Nie jest taki gówniany, przynajmniej nie da się kodów przczytać

    jak dla mnie w porownaniu z karta kodow w Inteligo to gowniany, az sie
    boje ze mi zaniknie gdzies przy najblizszej okazji

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie