  • 1. Data: 2004-08-15 14:14:41
    Temat: kredyt
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    Jaki moge dostać kredyt przy zarobkach 2500 netto z umowa o prace na czas
    nieokreslony?
    Czy mam szanse dostać kredyt mieszkaniowy w BPH na kwote 2 mld zl (starych
    złotych)

  • 2. Data: 2004-08-15 15:26:40
    Temat: Re: kredyt
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Czy mam szanse dostać kredyt mieszkaniowy w BPH na kwote 2 mld zl (starych
    > złotych)

    masz jakiś problem z zamianą starych złotych na nowe ?? nie wiem czy wiesz, ale
    starych zł już nie ma!!!

    :)

  • 3. Data: 2004-08-15 18:14:40
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Paweł K napisal/a:
    > Jaki moge dostać kredyt przy zarobkach 2500 netto z umowa o prace na
    > czas nieokreslony?
    > Czy mam szanse dostać kredyt mieszkaniowy w BPH na kwote 2 mld zl
    > (starych złotych)

    chyba nie bardzo (nb. jak chcesz przeliczyć stare na nowe to dzielisz przez
    10 tys. - denopminacja wprowadzona w 1995 - czyli chodzi o 200 tys.)

    Gdybyś chciał wziąć kredyt na 200 tys. na 20 lat, to rata kapitałowa
    wyniesie cię 833zł a rata odsetkowa przy 8% - 1333zł
    Z twojej pensji zostałoby ci 333 zł na życie a więc raczej żaden bank tego
    nie przepuści.
    No chyba że kredyt na 32,5 roku w BPH - wtedy miałbyś całe 653zł na czynsz,
    jedzenie i urządzenie mieszkania.

    Możesz jeszcze sprawdzić kredyty walutowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy