  • 1. Data: 2004-08-15 12:21:10
    Temat: visa electron - wypożyczenie samochodu
    Od: "grzegorz ps" <g...@x...wp.pl>

    Witam
    Jak w temacie, czy za pomocą karty visa electron (BSK-ING) mogę
    zarezerwować samochód przez internet a później na jej podstawie
    go odebrać i dokonać płatności (chodzi o Irlandię).

    Dzięki za pomoc
    grzegorz

  • 2. Data: 2004-08-15 17:02:11
    Temat: Re: visa electron - wypożyczenie samochodu
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    > go odebrać i dokonać płatności (chodzi o Irlandię).

    Nie, choć zapłacić możesz. NIech Ci ktoś zagwarantuje swoją kartą, a przy
    zdawaniu możesz zapłacić elektronem lub gotówką.

  • 3. Data: 2004-08-15 17:50:52
    Od: "grzegorz ps" <g...@x...wp.pl>

    > Nie, choć zapłacić możesz. NIech Ci ktoś zagwarantuje swoją kartą, a przy
    > zdawaniu możesz zapłacić elektronem lub gotówką.

    Dzięki za odpowiedź :)
    A jeśli moja karta kredytowa ma niski limit, czy
    wtedy mogę ją wykorzystać do odbioru samochodu.
    Wiem, że wypożyczalnia sprawdza kartę pod kątem
    pokrycia ewntualnych szkód do wysokości 600 Euro,
    pomijając już opłatę za wynajem auta.
    A mój limit jest niższy. Co wtedy?
    Pozdro, Grzeogorz

  • 4. Data: 2004-08-16 08:22:10
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    > pokrycia ewntualnych szkód do wysokości 600 Euro,

    Nie zauwazyłem takich autoryzacji/blokad, a w lipcu jak byłem w Irlandii to
    akurat został mi limit ok 1800 PLN i nie miałem żadnych problemów. Zrób se
    rezerwacje na niecie np. w Hertzu i zobacz.MOim zdaniem bez problemu
    przejdzie.
    Pamiętaj, że możesz wpłacić depozyt dodatkowo PRZED wypożyczeniem. Ja tak np
    robię, gdy mam gotówkę w danej walucie i nie chce jej wozić, bo i tak na
    końcu nią płacę. Jeśłi depozytu jest za dużo to ci zwróca, jeśli za mało to
    dopłacasz.

  • 5. Data: 2004-08-16 18:14:41
    Od: "grzegorz ps" <g...@x...wp.pl>

> [...]
    > robię, gdy mam gotówkę w danej walucie i nie chce jej wozić, bo i tak na
    > końcu nią płacę. Jeśłi depozytu jest za dużo to ci zwróca, jeśli za mało

    Właśnie takich informacji szukałem :)
    Czyli nie sprawdzają, jaki limit ma karta.
    Pytałem dzisiaj w banku i usłyszałem, że mają taką możliwość,
    tzn. sprawdzić do jakiej kwoty jest przyznany limit. A jeżeli
    nie autoryzują transakcji, to mogę się nie martwić. Tak?

    To ważna dla mnie informacja, bo do środy muszę opłacić bilet lotniczy.

    Grzegorz