  • 1. Data: 2008-05-14 12:27:35
    Temat: Visa -> MC
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Cześć,

    obecnie posiadam KK Mille Visa, jednak w związku z faktem, iż coraz częściej
    wyjeżdżam za granicę nie widzi mi się płacić za prowizji przewalutowanie
    płacąc nią. Chciałbym zmienić na Mastercard. Czy jest coś co "tracę"
    rezygnując z Visy na korzyśc Mastercard?

  • 2. Data: 2008-05-14 13:15:01
    Temat: Re: Visa -> MC
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g0elrn$fem$1@inews.gazeta.pl, *Użytkownik* wrote:
> [...]
    > przewalutowanie płacąc nią. Chciałbym zmienić na Mastercard. Czy jest
    > coś co "tracę" rezygnując z Visy na korzyśc Mastercard?

    od 01.06 i MC w Mille bedzie mialo prowizje za przewalutowanie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-05-14 13:32:48
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > od 01.06 i MC w Mille bedzie mialo prowizje za przewalutowanie.

    Hmm, to co obecnie polecacie? Przepuszczam rocznie przez kartę około 20 000zł,
    zależy mi przede wszystkim na niskich kosztach utrzymania (fajnie, jakby
    jakieś ubezpieczeia, np. podróżne, dawali za free) oraz na tym, aby przy
    płatnościach za granicą w EUR oraz innych europejskich walutach nie zdzierali
    ze mnie. Może Reiffeisen MC "dookoła świata"? Czy jest coś lepszego?

    L.

  • 4. Data: 2008-05-14 19:07:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    b...@N...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > ze mnie. Może Reiffeisen MC "dookoła świata"? Czy jest coś lepszego?

    KK z Polbanku - Gold ma nawet podobno ciekawe ubezpieczenia - ale
    zapomnij o podgladzie internetowym

  • 5. Data: 2008-05-14 21:43:43
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Może Reiffeisen MC "dookoła świata"? Czy jest coś lepszego?

    Czy lepsze nie wiem, bo szczegółowo nie porównywałem, ale w BPH MC Silver
    nie ma opłaty za przewalutowanie i przy aktywnym użytkowaniu bank nie
    pobiera opłat za wznowienie. Dobre ubezpieczenie jest na platinium, ale żeby
    uciec przed kosztami wydania trzeba juz na prawdę sporo kasy przez kartę
    przepuścić.

    Tomek