  • 11. Data: 2005-03-29 18:36:53
    Temat: Re: Visa Economic w Millenium - warto? czy nie?
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>
    wrote in message news:d2bfds$sd4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > - karta nie jest zwiazana z rachunkiem, w Millennium ile sie ne myle
    > trzeba posiadac jakies Millekonto

    juz nie, zmienili

  • 12. Data: 2005-03-29 19:00:49
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    dx wrote:
    > No wlasnie, dane z czwartku - obciazenie obu kart w tym samym dniu.
    > Millennium 4,17 i Rafi 4,26 za euro ! Jak widac roznica spora.

    Visa Raifi jest rozliczana w USD !
    Stąd różnica.

    MichalL

  • 13. Data: 2005-03-30 05:19:41
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik MichalL napisał:

    >Visa Raifi jest rozliczana w USD !
    >Stąd różnica.

    Nie mowilem, ze nie. Fakt jest faktem - przecietnego uzytkownikika nie
    musi to interesowac jak jest rozliczana a ile zaplaci !
    darek

  • 14. Data: 2005-03-30 06:31:11
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    dx wrote:

    > Nie mowilem, ze nie. Fakt jest faktem - przecietnego uzytkownikika
    nie
    > musi to interesowac jak jest rozliczana a ile zaplaci !

    To zapłać kartą Mille i Visą Raifi w dolarach. Wtedy porównaj. Powinno
    wyjść odwrotnie.
    Za niewiedzę sie płaci.

    MichalL

  • 15. Data: 2005-03-30 07:11:32
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik MichalL napisał:

    >To zapłać kartą Mille i Visą Raifi w dolarach. Wtedy porównaj. Powinno
    >wyjść odwrotnie.
    >Za niewiedzę sie płaci.
    >
    >MichalL

    Za jaka niewiedze? Ja dobrze wiem jak rozliczane sa obie karty i
    placilem obydwiema swiadomie. Zainicjowany watek dotyczyl posiadania
    jednej KK Milenniumm, nie bylo mowy, ze w strefie euro bedziemy placic
    jedna karta a w strefie dolarowej druga. A co do Twojej propozycji -
    placilem obiema kartami w $ - koncowy przelicznik dla obu kart byl dalej
    korzystniejszy dla KK Millennium - przeczytaj uwaznie to, co napisal
    wczesniej Slawek Kos i " nic nie wyjdzie odwrotnie"
    pozdrawiam, darek

  • 16. Data: 2005-03-30 07:32:43
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    dx wrote:

    > placilem obiema kartami w $ - koncowy przelicznik dla obu kart byl
    > dalej korzystniejszy dla KK Millennium

    To brać Millenium.

    MichalL