  • 1. Data: 2005-03-29 14:43:21
    Temat: Inteligo - dodatkowe rachunki
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Czy na kazdym dodatkowo otwartym rachunku (poza rachunkiem glownym) musi
    istniec srednio-miesieczne saldo w wysokosci min 100PLN, aby nie zostala
    naliczona oplata za jego porowadzenie (4,99PLN)?

    Na infolinie sie aktualnie nie dodzwonilem, a nie mam czasu wisiec na
    telefonie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-03-29 14:46:34
    Temat: Re: Inteligo - dodatkowe rachunki
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Mithos
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Czy na kazdym dodatkowo otwartym rachunku (poza rachunkiem glownym)
    > musi istniec srednio-miesieczne saldo w wysokosci min 100PLN, aby nie
    > zostala naliczona oplata za jego porowadzenie (4,99PLN)?

    Nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 3. Data: 2005-03-29 14:48:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos said the following On 2005-03-29 16:43:
    > Czy na kazdym dodatkowo otwartym rachunku (poza rachunkiem glownym) musi
    Nie. Liczy się suma ze wszystkich rachunków w ramach konta.
    Z tym, że (chyba) oddzielnie liczy się konta prywatne i firmowe.

    KJ

  • 4. Data: 2005-03-29 15:53:53
    Od: melipone <a...@c...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

    > Pewna osoba, czyli Mithos
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Nie.

    właśnie, a średnie saldo pokazane jest w szczegółach rachunku; no i
    własnie - podepnę się pod wątek o inteligo, w tychże szczegółach
    rachunku mam na dole - pobrany podatek - od początku roku 80 gr? Co to
    jest? Myślałem że podatki płacę sam, objaśni mi ktoś?

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 5. Data: 2005-03-29 16:50:08
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli melipone
> [...]

    > rachunku mam na dole - pobrany podatek - od początku roku 80 gr? Co to
    > jest? Myślałem że podatki płacę sam, objaśni mi ktoś?

    19 % od dochodów kapitałowych płaci w tym wypadku bank.

  • 6. Data: 2005-03-29 16:51:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Nie. Liczy się suma ze wszystkich rachunków w ramach konta.

    OK

    > Z tym, że (chyba) oddzielnie liczy się konta prywatne i firmowe.

    Owszem, liczy sie oddzielnie bo warunek salda=>100zl dotyczy tylko konta
    prywatnego...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-03-29 17:15:13
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    melipone <a...@c...pl> wrote:

    > rachunku mam na dole - pobrany podatek - od początku roku 80 gr? Co to
    > jest? Myślałem że podatki płacę sam, objaśni mi ktoś?

    Podziękuj panu Belce...

    --
    Jacek Wojaczyński