  • 1. Data: 2003-09-06 23:22:43
    Temat: Visa Classic
    Od: "Devil" <m...@p...pl>

    Zastanawiam się nad Visą Classic z Citibanku, albo Multibanku. Gdzie lepiej?

    --
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-09-07 08:14:23
    Temat: Re: Visa Classic
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "Devil" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad Visą Classic z Citibanku, albo Multibanku. Gdzie
    lepiej?

    Tam gdzie będzie Ci lepiej odpowiadała oferta, np. jeżeli chcesz korzystać z
    kredytu to MultiBank, bo %% są znacznie mniejsze niż w Citi, jeżeli chcesz
    dużo korzystać w Europie to też Multi, bo jest rozliczana w Euro. Przejrzyj
    sobie strony tych banków albo napisz więcej jak zamierzasz korzystać z
    karty.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-09-07 09:18:43
    Od: "Devil" <m...@p...pl>

    > ...napisz więcej jak zamierzasz korzystać z karty.

    Jeśli chodzi o korzystanie z karty to tylko w Europie, a kredytem nie jestem
    zainteresowany (przynajmniej narazie).

    --
    Grzesiek

  • 4. Data: 2003-09-07 09:36:01
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjeq0p$mmh$...@j...coi.pw.edu.pl,
    Devil <m...@p...pl>:

    > Jeœli chodzi o korzystanie z karty to tylko w Europie, a kredytem nie
    > jestem zainteresowany (przynajmniej narazie).

    To wez VC debetowa, nie kredytowa.
    Z reguly sa tansze i mniej formalnosci.

    --
    Robert