  • 1. Data: 2003-07-21 13:29:11
    Temat: VW i max kwoty operacji
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Po zalozeniu konta w VW mamy kilka limitow,
    np. maksymalna kwota jednorazowej przez Internet 500 zl.
    Jak powiedziala V-linka, ten sam limit dotyczy przelewow
    wewnetrznych pomiedzy rachunkami Plus Konto i e-direct, jak rowniez
    zakladania lokat. Wydaje sie to bardzo niepraktyczne. Limit ten ponoc
    mozna zmienic przez V-linie, ale uwazam, ze powinien byc inny na przelewy
    wlasne, w ramach jednego konta, a inny na przelewy zewnetrzne. Co o tym
    sadzicie?

    M.

  • 2. Data: 2003-07-21 13:30:29
    Temat: Re: VW i max kwoty operacji
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Limit mozesz zmienic telefonicznie lub poczta wewnetrzna na max 20k PLN. Jak
    chcesz wyzszy, to trzeba wyslac do nich faks lub list.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-21 15:32:46
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 21 Jul 2003, Glenn wrote:

    > Limit mozesz zmienic telefonicznie lub poczta wewnetrzna na max 20k PLN. Jak
    > chcesz wyzszy, to trzeba wyslac do nich faks lub list.

    Czyli zeby zalozyc duza lokate, to trzeba wyslac faks lub list, a zaraz
    potem znow wyslac faks lub list, zeby ten limit zmniejszyc do codziennego
    uzytku.. :-/

    M.

  • 4. Data: 2003-07-21 17:07:47
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    A minimalna kwota lokaty to 5 kzl, wiec zeby jakakolwiek lokate zalozyc,
    to najpierw trzeba zmienic limit transakcji?

    M.

  • 5. Data: 2003-07-22 05:32:49
    Od: p...@p...onet.pl

    > Limit mozesz zmienic telefonicznie lub poczta wewnetrzna na max 20k PLN. Jak
    > chcesz wyzszy, to trzeba wyslac do nich faks lub list.

    Nieprawda. Wczoraj wykonałem dużo większy przelew telefoniczny u
    konsultanta. Pani tylko odzwoniła na tel. kontaktowy, ponieważ potwierdzają
    operacje powyżej 20k. Przelew doszedł pierwszą sesją.

    Jeżeli potrzebujesz większych limitów w serwisie automatycznym, to dzwonisz
    na Vlinkę; u konsultantów przelewy są bez ograniczeń.

    Piotrek