  • 11. Data: 2003-11-19 16:13:10
    Temat: Re: [VW] Zakladanie konta
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Marcin <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jezeli masz pod reka to daj konkretny link.
    > Patrze i patrze na strone VW i nie moge znalesc:(

    Juz znalazlem;)

    https://www.vwbankdirect.pl/formularze/templates/for
    mularz_identyfikacyjny.pdf

    Swoja droga mogloby byc gdzies napisane na stronie "Lista urzedow pocztowych"
    czy jakos posobnie

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 12. Data: 2003-11-19 16:34:48
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bpfrqf$h16$1@inews.gazeta.pl>, Bartol Partol wrote:

    > Ludzikowie wieja z mBanku?

    A czy to zaraz skądś trzeba uciekać, gdy otwiera się nowe konto? Nie
    można mieć kilku? W moim przypadku będzie to 4. bank. Mam nadzieję, że
    wolno tak?

    Renata

  • 13. Data: 2003-11-19 23:58:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Rzeczywiscie mam konto w mBanku.
    > Ale w VW chce zalozyc glownie z powodu likwidacji
    > konta studenckiego w PKO BP. Euronet ma malo bankomatow,
    > a u mnie na wiosce to tylko PKO BP i cos z banku spoldzielczego.
    > No i zawsze moze sie zdazyc jakis pad systemu, wiec lepiej
    > miec jakas alternatywe

    Jesli chodzi o bankomaty, to moze jednak lepiej Inteligo?

    Bartol

  • 14. Data: 2003-11-20 00:00:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > A czy to zaraz skądś trzeba uciekać, gdy otwiera się nowe konto? Nie
    > można mieć kilku? W moim przypadku będzie to 4. bank. Mam nadzieję, że
    > wolno tak?

    Wszystko wolno, nawet nie rozumiec zartow. :-P Wydaje mi sie jednak, ze
    ludzikowie sa jednak monogamiczni bankowo i idac do nowego banku zegnaja
    sie ze starym. Zreszta zaintrygowal mnie ten wzmorzony ruch, przeciez
    nie ma zadnej nowej promocji. ;-))))

    Bartol

  • 15. Data: 2003-11-20 11:59:25
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:

> [...]
    > ludzikowie sa jednak monogamiczni bankowo i idac do nowego banku zegnaja
    > sie ze starym. Zreszta zaintrygowal mnie ten wzmorzony ruch, przeciez

    Jeśli to rzeczywiście wzmorzony ruch... ;))

    --
    Activate the aggression that exposes the hidden
    Denying the existence of praying to illusions

  • 16. Data: 2003-11-20 23:05:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wiedźma Ple-Ple napisał:

    > Jeśli to rzeczywiście wzmorzony ruch... ;))

    Coz to jest wobec dramatu mBanku?!

    Bartol