  • 1. Data: 2002-06-08 06:54:05
    Temat: VCC w ING
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcialem zlozyc wniosek w banku ING (Bank Slaski) o wydanie mi karty
    VisaClassicCharge. Niestety moje miesieczne regularne wplywy nie pozwolily
    wyznaczyc max kwoty dla tej karty (struktura mojego wynagrodzenia to pensja
    miesieczna + premia kwartalna :((( ), zrozumialem to. Zwrocilem sie do BAnku o
    przedstawienie definicji regularnych wplywyow - co to oznacza . Otrzymalem
    odpowiedz ze regularny wplyw to srodki pochodzce z umow o prace , dzielo,
    zlecenie, wykonyawnai wolnego zawodu, renty emerytury i INNE UDOKUMENTOWANE
    WPLYWY. NAstepnei zadalem pytanie co oznacza pojecie INNE UDOKUMENTOWANE WPLYWY
    niestety Pani odpowiadajaca zdenerwowala sie i nie bardzo chce mi odpowiedziec -
    napisala ze Bank bez podania przyczyny moze odmowic wydania karty VCC :))) ja
    sie z tym zgadzam ale pojecie dalej pozostaje dla mnie zagadka. Bo czy jest np
    regularnym wplywem wplata dokonywana przez moich rodzicow w wysokosci np 1111
    miesiecznie przez kolejne 6 mcy z tytulu darowizny - umowa darowizny
    dokumentuje pochodzenie pieniedzy, czy jzeli pensje ktora wplynie mi do ING
    przeleje do banku X a za kilka dni znow wplace do ING i powtorze te operacje
    przez 6 kolejnych miesiecy - bedzie udokumentowanym wplywem???? Co o tym
    sadzicie ??? Przeciez zgodnie z prawem chocby podatkowym na wszystkie srodki
    pieniezne ktore posiadam powinienem miec dokumety ktore okresla zrodlo ich
    pochodzenia ???

    Serdecznie Pozdrawiam Jurek