  • 1. Data: 2002-06-07 22:02:37
    Temat: karty - bazgranie po pasku na podpis
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Czy praktyki w rodzaju zamalowania czarnym pisakiem paska na podpis
    karty platniczej nie sa sprzeczne z regulaminami korzystania z nich?
    Czy komus zdarzyly sie problemy ze strony banku np. w wyniku
    zatrzymania takiej karty?

    Zastanawiam sie jeszcze czy decydujac
    sie na taka "przerobke" zamiast zamalowywac to zmyc spirytusem
    (w niektorych schodzi) caly ten pasek i w jego miejscu wydrapac
    napis w stylu "bankomatowa" lub "tylko pin"?

    Nasunelo mi sie jeszcze jedno ryzyko takich praktyk, gdy ktos
    sklonuje moja karte i uzyje jej w sklepie to nie bede mial
    podstaw do reklamacji bo bank nie bedzie mogl porownac podpisu
    ze slipa i mojej karty.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!