  • 1. Data: 2002-06-07 22:00:37
    Temat: Kredyty i depozyty nizej w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Od poniedziałku w MultiBanku obowiązywać będzie nowa tabela oprocentowania.

    Na ROR można będzie zarobić od 4,25 do 4,75 proc., a na rachunkach
    oszczędnościowych od 5 do 6 proc. Oprocentowanie lokat 6-miesięcznych będzie
    się wahać od 7 do 7,2 proc., a rocznych od 7,3 do 7,5 proc. Za kredyty:
    gotówkowy i ratalny zapłacimy odsetki według stopy zmiennej 17,5 proc. lub
    stałej 17 proc. a za kredyt w ROR 14 proc. Kredyt samochodowy będzie
    oprocentowany stałą stawką 15,75 proc. lub zmienną 16,25 proc.

    Zmieni się także oprocentowanie produktów oferowanych w ramach MultiPlanu.
    Oprocentowanie lokat będzie się wahać od 7,45 do 7,8 proc., a oprocentowanie
    kredytów w ROR, gotówkowych, samochodowych, mieszkaniowych będzie się
    zaczynać od 10,9 proc.
    za expanderem,

    Co ciekawe na stronie WWW banku jeszcze o tym nie wiedza ;)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-07 22:06:52
    Temat: Re: Kredyty i depozyty nizej w Multibanku
    Od: <g...@p...gazeta.pl>

    > Co ciekawe na stronie WWW banku jeszcze o tym nie wiedza ;)
    Dowiedzą się w poniedziałek, jak przyjdą do pracy ;-)))))

  • 3. Data: 2002-06-08 07:34:12
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Dowiedzą się w poniedziałek, jak przyjdą do pracy ;-)))))

    .. i to z pbb ;P

    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2002-06-08 08:43:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 8 Jun 2002 09:34:12 +0200, "GoGush"
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    >.. i to z pbb ;P

    Nie, juz wiedza i to nie z pbb :-)
    PS, kredyt odnawialny w MK Ja i My - 14,5, W jestem 14%.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl