  • 1. Data: 2004-03-31 13:23:55
    Temat: [VB] potwierdzenie przelewu
    Od: "BM" <s...@T...pl>

    No tak... Najpierw pomyśl potem zrób.

    Przelałem pieniądze na studia, przyzwyczajony do mBanku chciałem sobie
    wydrukować potwierdzenie i... no właśnie. Można, nie można? Bedzie można po
    zrealizowaniu (przelew jest "w trakcie realizacji")?
    A jeśli nie - to ile się czeka na potwierdzenie listowne? Można je zamówić
    przez pocztę wewnętrzną czy trzeba dzwonić?

    pozdr.
    BM

    p.s. googlowałem...

  • 2. Data: 2004-03-31 13:28:15
    Temat: Re: [VB] potwierdzenie przelewu
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c4egil$4nq$...@o...futuro.pl,
    BM <s...@T...pl>:

    > Przelałem pieniądze na studia, przyzwyczajony do mBanku chciałem sobie
    > wydrukować potwierdzenie i... no właśnie. Można, nie można?

    Mozna.

    > p.s. googlowałem...

    Slabo - nawet wzor zamieszczalem, jak wprowadzili.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-03-31 13:50:30
    Od: "GieTeGie" <t...@w...pl>

    Użytkownik "BM" <s...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jeśli nie - to ile się czeka na potwierdzenie listowne? Można je zamówić
    > przez pocztę wewnętrzną czy trzeba dzwonić?

    W historii konta masz przyciski "Drukuj" przy każdej operacji wychodzącej.