  • 21. Data: 2002-05-25 20:57:28
    Temat: Re: Uwaga! Wazne
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> writes:

    > podawal
    > Kasia ale
    >
    > Takie insynuacje sa nie na miejscu. Jestem stuprocentowa kobieta :-)
    > Chce ustalic fakty. Wyslalam posta na ta wlasnie grupe i co dziwne
    > dostalam na priva odpowiedz. Chodzilo o o nieuczciwa firme. Po jakims
    > czasie chcialam sprawdzic czy ktos jeszcze odpowiedzial. I co... Posta
    > nie ma. Tak wiec zaniepokojolo mnie to i szukam drogi, ktora mogl
    > wyparowac.

    Po jakimś czasie to wyparowywują wszystkie posty (dokładnie po jakim
    zależy od serwera ale jest to zwykle od paru do parunastu
    dni). Wyjątkiem są serwery z archiwami, które trzymają trwale. I nie
    chodzi o żadną mistykę tylko o zwalnianie miejsca na dyskach...

    --
    ( Marcin Kasperski | People resist change, regardless of what it is. )
    ( http://www.mk.w.pl | (Michael Reed) )