eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUpadek obyczajow w Aliorze › Upadek obyczajow w Aliorze
  • Data: 2013-06-19 12:29:26
    Temat: Upadek obyczajow w Aliorze
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzwoni telefon, numer komorkowy. Przedstawia sie kobieta z oddzialu, w
    ktorym zakladalem konto dawno temu. Zadnej identyfikacji nie
    przeprowadzila, tylko zapytala czy to pan xxx xxx. I pyta czy nie
    chcialbym jakichs dodatkowych produktow. Mowie - mam u was tyle
    produktow, ze chyba wiecej sie nie da. I wtedy - a ma pan przeciez na
    koncie taka a taka kwote i co pan z tym zrobi? Zamurowalo mnie.
    Odpowiedzialem, ze prawdopodobnie wytapetuje sobie pokoj. Jak pracownik
    banku moze przez telefon podawac takie rzeczy bez wlasciwie zadnej
    identyfikacji rozmowcy? Gdybym to ja do nich zadzwonil i chcial sie
    czegos dowiedziec to pewnie musialbym dowod pokazywac. Chyba sie tam
    przejde i porozmawiam sobie powaznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1