  • Data: 2013-06-25 19:29:24
    Temat: Re: Upadek obyczajow w Aliorze
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kubiak" 3...@4...net

    > Powiedzmy, że posadziłem cały sad wiśniowy przed startem AS, a obfitość
    > plonów mnie samego zdziwiła.
    > Niektórzy twierdzą, że jakiś bóg jest w trzech osobach. Mnie jest nieco
    > więcej, ot i cała tajemnica. :>

    No cóż... SynCowie zawsze byli ostoją rodziny. ;)

    > No, obwód jest taki, jak domu, wysokość zupełnie przeciętna. Brak ścian
    > działowych robi robotę. :)

    No tak -- to wiele wyjaśnia. 12 metrów na 12 metrów na 2.5 metra minus okna i drzwi.

    > Wlazłem kiedyś na górę i stwierdziłem, że tu będzie moje królestwo,
    > bo leniwy jestem i nie lubię jeździć do pracy; wolałem sobie zrobić
    > biuro w domu.

    Nad domem. ;)

    > Nii, ja jestem w gronie sponsorów tego bałaganu. :/ Choćbym chciał, nie
    > bardzo mam możliwość kombinowania z podatkami, poza tym wolę święty spokój.
    > Inna sprawa, że każdego 30 kwietnia do przelewu dołączam długą wiązankę
    > słów uznawanych za obelżywe, z rozmaitymi życzeniami pod adresem ponad
    > czterystu osób w stolicy.

    I widać efekty -- HaniaG chce odejść... ;) Tak długo płakała, że
    cały tunel zalała łzami... Nałęcz do pracy nie mógł dojechać...

    > Chyba trochę przeceniasz kobiece możliwości. :)

    Chyba tak, skoro żadnej nie mam.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'