  • 1. Data: 2004-03-01 21:13:31
    Temat: UWAGA na przelewy US i ZUS mBanku!!!!
    Od: "apc" <a...@p...onet.pl>

    Szukam wszystkich osób, którym mBank nie zrealizował przelewów na rzecz Urzędu
    Skarbowego lub ZUS-u. Będę wdzięczny za każdą informację.

  • 2. Data: 2004-03-01 21:51:10
    Temat: Re: UWAGA na przelewy US i ZUS mBanku!!!!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Szukam wszystkich osób, którym mBank nie zrealizował przelewów
    > na rzecz Urzędu Skarbowego lub ZUS-u.
    > Będę wdzięczny za każdą informację.

    Jakoś nie przypominam sobie, by ktokolwiek się skarżył.
    u mnie jak dotąd > 200 szt. bez żadnych problemów.

    ps.
    Jesteś pewien, ze wina nie leży po Twojej stronie?

  • 3. Data: 2004-03-01 22:01:03
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    S.T. wrote:
    > ps.
    > Jesteś pewien, ze wina nie leży po Twojej stronie?

    No co Ty, przecież Pan jest z consultingu... ;-)

    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-03-01 22:10:02
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "apc" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam wszystkich osób, którym mBank nie zrealizował przelewów na rzecz
    Urzędu
    > Skarbowego lub ZUS-u. Będę wdzięczny za każdą informację.

    a dlaczego Ci ich nie zrealizowal ? wyparowalo ?? :-)
    kiedys mialem z nimi przebieg (chyba ze 2x za rok - ale nigdy im nie ufalem
    i zawsze sprawdzam :-( wiec do scysji nie doszlo (nawet nie dzwonie na
    ichnia nimfolinie - bo chyba nie warto samego siebie denerwowac)
    :-)
    (zlecenie zlozone wczesniej nie pojawilo sie nigdzie - wyparowalo - ale
    zauwazylem to w pore i zlozylem ponownie przed sesja wychodzaca)
    dowodow - zwlaszcza tych wyparowanych - nie posiadam :-)