  • 1. Data: 2004-03-01 20:40:26
    Temat: Raiffeisen i Internet ????
    Od: "tasmanek" <t...@o...pl>

    Witam,
    czy ktoś z grupowiczów może wie jak to jest z tym internetem w Raiffeisenie ?
    panienka w centrum telefonicznym twierdzi uparcie, że jeszcze nie maja
    internetu. W oddziale dzisiaj mowią, że już niedługo może będzie !
    A ja znalzłem ostatnio taką stronę www.r-bank.pl, z której wynika, że to jakiś
    dostęp do Raiffeisena. A może to jakaś kolejna "lewa" strona ???
    Więc jak to jest ???

    pozdr
    tasmanek

  • 2. Data: 2004-03-01 20:57:24
    Temat: Re: Raiffeisen i Internet ????
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > panienka w centrum telefonicznym twierdzi uparcie, że jeszcze nie maja
    > internetu. W oddziale dzisiaj mowią, że już niedługo może będzie !
> [...]

    Mi powiedziano w CT, że będzie bardzo wkrótce (a pytałem o mozliwość
    podglądu karty VC)

    A może to jakaś kolejna "lewa" strona ???
    > Więc jak to jest ???

    Zapewne etap testów.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-03-01 21:17:26
    Od: "Wojtek PL" <l...@o...pl>

> [...]
    jakiś
    > dostęp do Raiffeisena. A może to jakaś kolejna "lewa" strona ???

    w tym miesiącu mają uruchomić - pożyjemy zobaczymy

    WojtekPL

  • 4. Data: 2004-03-01 23:06:51
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > w tym miesiącu mają uruchomić - pożyjemy zobaczymy

    hehe, juz nawet FAQ maja, choc jescze nie ruszyli ;)
    zbyszko janke

  • 5. Data: 2004-03-01 23:14:16
    Od: n...@p...onet.pl

    > Witam,
    > czy ktoś z grupowiczów może wie jak to jest z tym internetem w Raiffeisenie ?
    > Więc jak to jest ???

    Przyjrzałem się temu trochę, wygląda to tak:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=123
    288&t=123288&v=t

  • 6. Data: 2004-03-02 08:51:38
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Wojtek PL" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Raiffeisenie ?
    > w tym miesiącu mają uruchomić - pożyjemy zobaczymy

    Mi panienka z "okienka" w okolicach stycznia zeszłego roku twierdziła, że
    powinno ruszyć od marca... roku nie podała, więc może?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 7. Data: 2004-03-02 21:56:41
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    Cze

    >czy ktoś z grupowiczów może wie jak to jest z tym internetem w Raiffeisenie ?

    w trakcie testow wewnetrznych, dostepny do konca marca dla klientow
    pozdro
    xwr1010