eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Trwa wyścig w bankowości internetowej dla średnich i dużych firm
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2004-07-28 20:56:45
    Temat: Re: Trwa wyścig w bankowości internetowej dla średnich i dużych firm
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ce8nco$gql$1@news.onet.pl...
    > Jest także dużo korzystniejszy dla banków.
    > Nie będą zatrudniać informatyków do obsługi klientów

    Z tym to moze nie do konca, bowiem pracownik banku, ktory zjawia sie w
    firmie i szkoli na miejscu z jego obslugi, a dodatkowo bedzie kompetentna
    osoba, by porozmawiac z lokalnym (czy zdalnym) informatykiem, tez wplywa
    pozytywnie na marke banku. Sa banki ktore tak robia.

    Choc generalnie tych informatykow juz wystarczy duzo mniej, bo odpada
    poruszana juz sprawa upgrade'ow czy wiekszosci awarii po stronie klienta.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.
    Anchor: Pewnie Amerykanie... -- "Gdzie jest Nemo" ("Finding Nemo")
    Moja strona - http://www.danieljablonski.w.pl


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1