  • 1. Data: 2004-07-28 06:44:50
    Temat: www.BANKI.pl - startujemy !
    Od: "BANKI.pl" <k...@s...pl>

    Witamy serdecznie

    Zapraszamy do odwiedzenia nowego serwisu finansowego
    znajdującego sie pod adresem www.BANKI.pl

    W nowym serwisie m.in.:

    - centrum bankowe - sprzedaż produktów i usług bankowych,
    - aktualne wiadomości bankowe,
    - baza danych polskich banków,
    - kursy walut (porównania),
    - narzędzia (kalkulatory),
    - serwisy tematyczne.

    Ponadto zapraszamy do współpracy.
    Pytania prosimy kierować na adres i...@b...pl

    Z pozdrowieniami,
    Redakcja serwisu
    www.BANKI.pl

  • 2. Data: 2004-07-28 07:44:19
    Temat: Re: www.BANKI.pl - startujemy !
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    BANKI.pl napisały:

    [...]
    > Z pozdrowieniami,
    > Redakcja serwisu
    > www.BANKI.pl

    A nazwiska tam macie?

    Szy.

  • 3. Data: 2004-07-28 11:29:03
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > Zapraszamy do odwiedzenia nowego serwisu finansowego
    > znajdującego sie pod adresem www.BANKI.pl

    Nad tym działem waluty a w szczególności porównanie kursów walut to jednak bym
    jeszcze trochę pomyślał - spróbujcie np. porównać sobie DKK do USD albo funta -
    w przedziale 6 miesiecy - kurs DKK to zupelnie płaska linia bo 1 skala jest dla
    obu walut ...

    A poza tym mam takie dziwne wrażenie, że kiedy tylko ktoś reklamuje nowy serwis
    o usługach bankowych to poza tym, że w każdym miejscu nachalnie namawiają Cię do
    założenia konta czy lokaty albo wzięcia kredytu ( bo oczywiście dostaną od tego
    prowizję) to zawartość marytoryczna takich serwisów jest bardzo niska ( a
    częściej zerowa). Ale ot takie moje przemyślenia...

  • 4. Data: 2004-07-28 12:16:46
    Od: "BANKI.pl" <k...@s...pl>

    > Nad tym działem waluty a w szczególności porównanie kursów walut to jednak
    bym
    > jeszcze trochę pomyślał

    Oczywiscie.
    Serwis wymaga szczegolnego dopracowania
    wiec kazda uwaga jest dla nas bardzo cenna.
    Prosimy sledzic , a z czasem, poza wieksza
    iloscia narzedzi bedzie o wiele wiecej
    informacji merytorycznych.

    Pozdrawiamy,
    Redakcja
    www.BANKI.pl

  • 5. Data: 2004-07-28 15:42:22
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    Użytkownik "BANKI.pl" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > bym
    >
    > Oczywiscie.
    > Serwis wymaga szczegolnego dopracowania
    > wiec kazda uwaga jest dla nas bardzo cenna.

    To ja też coś dorzucę: co to jest "Bank Polska Kasa Opieki S.A."?

    Od ładnych kilku lat nazywa się on poprostu Pekao S.A.
    Tamta nazwa już dawno nie funkcjonuje.

    Pzdr

    CKY

  • 6. Data: 2004-07-28 15:51:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    CKY <c...@g...pl> wrote:
    > Tamta nazwa już dawno nie funkcjonuje.

    W dokumentach urzedowych tez? ;)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 7. Data: 2004-07-28 18:14:35
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ce8i2h$s25$1@news.onet.pl...

    > W dokumentach urzedowych tez? ;)

    A tego nie wiem. Ale oficjalną marką jaką posługuje się ten bank jest Pekao
    S.A.
    zresztą nie ma się co dziwić, bo "kasa opieki" brzmi bardzo nieporadnie i
    kojarzy mi się z Caritasem albo podobną instytucją.

    CKY

  • 8. Data: 2004-07-28 20:51:10
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "CKY" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To ja też coś dorzucę: co to jest "Bank Polska Kasa Opieki S.A."?
    >
    > Od ładnych kilku lat nazywa się on poprostu Pekao S.A.
    > Tamta nazwa już dawno nie funkcjonuje.

    Przeczytaj sobie statut. Maja na swoich stronach.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 9. Data: 2004-07-29 04:31:57
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "BANKI.pl" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie.
    > Serwis wymaga szczegolnego dopracowania

    :-)
    czekamy na ten moment, bo ilosc bankow jest tam zdecydowanie zbyt slaba, a
    wrecz pomija banki oferujace lepsze warunki w kazdym z dzialow (lokaty, kk
    itp)

  • 10. Data: 2004-07-29 05:56:01
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >

    > To ja też coś dorzucę: co to jest "Bank Polska Kasa Opieki S.A."?
    >
    > Od ładnych kilku lat nazywa się on poprostu Pekao S.A.

    Bylo.
    Nieprawda, jest dokladnie odwrotnie.
    Napis Pekao SA widnieje na roznych papierkach jako LOGO firmy (razem z tym
    zwierzakiem ;-)), a wedlug oficjanych dokumentow bank sie nazywa: Bank
    Polska Kasa Opieki S.A.

    --
    Pozdrowienia
    ---