  • Data: 2002-08-30 18:41:26
    Temat: Transakcja VC Multi
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin) szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Nie wiem co sie stalo ale do tej pory Multi nie obciazylo mi konta
    transakcja, ktora wykonywalem 14.08. Miejsce zakupu - Hypernova
    Konin. Gdybym wiedzial ze bede mial te zakupy gratis to bym bardziej
    poszalal a tak jestem do przodu tylko 30 zl :))
    A tak na powaznie to ciekawe czemu to tyle trwa i czy w ogole
    obciaza mnie za to. Nie pamietam czyj byl POS a na odwrocie slipa
    nie ma nic.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Hey you! don't tell me there's no hope at all
    Together we stand, divided we fall"
    WinAmp gra: Homo Twist - Portfel ojca