  • 1. Data: 2009-11-06 15:25:07
    Temat: Teściowa - Patriotka
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Wybierałem dla mojej niemłodej juz Teściowej sposób na ulokowanie 9000 zł.
    Padło na Polbank, 6,5 procent antybelkowy i zero kosztów przy jednej
    wypłacie w miesiącu. I to by było to - bo Teściowa nie chce sobie ograniczać
    możliwości wypłaty w dowolnym dniu.

    Ale zadała mi pytanie, na które nie znam odpowiedzi:
    "Czy to jest polski bank?"

    Czy może mnie ktoś oświecić, czy któreś jeszcze są polskie banki?
    Pomijając pochodzenie prezesa chyba... :))

    Z góry dziękuję za pomoc w doinformowaniu Teściowej,
    bo bardzo dobra ona dla mnie jest!

    Feromon

  • 2. Data: 2009-11-06 15:30:13
    Temat: Re: Teściowa - Patriotka
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 6, 4:25 pm, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:
    > Witam!
    > Wybiera em dla mojej niem odej juz Te ciowej spos b na ulokowanie 9000 z .
    > Pad o na Polbank, 6,5 procent antybelkowy i zero koszt w przy jednej
    > wyp acie w miesi cu. I to by by o to - bo Te ciowa nie chce sobie ogranicza
    > mo liwo ci wyp aty w dowolnym dniu.
    >
    > Ale zada a mi pytanie, na kt re nie znam odpowiedzi:
    > "Czy to jest polski bank?"
    >
    > Czy mo e mnie kto o wieci , czy kt re jeszcze s polskie banki?
    > Pomijaj c pochodzenie prezesa chyba... :))
    >
    > Z g ry dzi kuj za pomoc w doinformowaniu Te ciowej,
> [...]

    Hmm polskie [w sensie kraju pochodzenia kapitalu dominujacego w banku]
    sa:

    PKO BP

    Bank Pocztowy

    BOS

    BGK

    MBR/GBW/BPS i caly sektor spoldzielczy

    Te sa nawet Panstwowe [w sensie decydujacy glos ma w nich Skarb
    Panstwa] :)

    Jest jeszcze Getin, Noble i Invest Bank nalezace do polskich
    biznesmenow.

    Poniekad Alior bo to inwestycja "polonijna" czyli sfinansowana przez
    polska rodzine, ktora wyemigrowala do Francji.

    Jeszcze sa SKOK'i.

    ---

    Chyba tyle.

  • 3. Data: 2009-11-06 15:38:23
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Feromon pisze:
    > Witam!
    > Wybierałem dla mojej niemłodej juz Teściowej sposób na ulokowanie 9000 zł.

    > Ale zadała mi pytanie, na które nie znam odpowiedzi:
    > "Czy to jest polski bank?"

    a nie pyta jaką religię wyznają wlaściciele tych banków? ;)

  • 4. Data: 2009-11-06 15:40:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    uzytkownik pisze:

    > a nie pyta jaką religię wyznają wlaściciele tych banków? ;)

    A to są jacyś niestarotestamentowi? ;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-11-06 15:40:52
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...pl> napisał w wiadomości

    > a nie pyta jaką religię wyznają wlaściciele tych banków? ;)

    A może Ojciec Dyrektor już założył bank?

    Feromon

  • 6. Data: 2009-11-06 15:43:29
    Temat: Re: Tesciowa - Patriotka
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...

    >Poniekad Alior bo to inwestycja "polonijna" czyli sfinansowana przez
    >polska rodzine, ktora wyemigrowala do Francji.

    O! Ja mam rodzine we Francji!!!

    >Jeszcze sa SKOK'i.

    A czy one sa, jakby to powiedziec... bezpieczne dlugoterminowo?
    Cos tam jednym uchem czytalem o przepisach dyskryminujacych SKOKi - moze to
    oznaczac lepsza kontrole?
    Bo jestem w pewien sposób zainteresowany bogactwem Tesciowej :))))))))))))))

    Feromon

  • 7. Data: 2009-11-06 15:50:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    BOS

    a ten to jest dla frajerow, czy ktos sie orientuje czy UOIKK sie zajal ich
    reklamami ?
    Przeciez to ewidentny wal, trzymajac nawet przez caly miesiac 3 tys na
    koncie (czyli gorna granica 8%) w rezlutacie sie doplaci za jego prowadzenie
    te 8 % na rachunku i zero oplat a gwiazdki tylko na karcie to czysta
    bezczelnosc

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 8. Data: 2009-11-06 19:23:27
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Lis, 16:25, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Padło na Polbank, 6,5 procent antybelkowy i zero kosztów przy jednej
    > wypłacie w miesiącu. I to by było to - bo Teściowa nie chce sobie ograniczać

    Ilość bezpłatnych przelewów nie jest obecnie ograniczona więc zawsze
    mozna przelac na gotówkowy i wypłacić.

  • 9. Data: 2009-11-06 20:13:43
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możliwości wypłaty w dowolnym dniu.
    >
    > Ale zadała mi pytanie, na które nie znam odpowiedzi:

    Sam też pogrzebałem w internecie, a po 2 godzinach "pogrzebu" znalazłem!
    Eureka! Polbank to grecki Eurobank EFG!! I grecki rząd za niego ręczy!
    Pewnie przy żądaniu wypłaty będą udawać greka...

    Feromon

  • 10. Data: 2009-11-06 22:24:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Lis, 22:35, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

    > Faktycznie szukałeś 2 godziny ?
    > Wszystko jest na stronie Polbanku: o banku / właściciele :-)
    a tutaj:
    http://polbank.pl/o-banku/procedura-wyplaty-gwarancj
    i-depozytow-z-funduszu-hdigf.html
    jest opisana procedura wypłaty gwarancji depozytów.