    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Tarcza osłonowa Millennium
    Date: Tue, 14 Mar 2023 13:55:42 +0100

    Millennium (tradycyjnie) wprowadza osłonowe tarcze -- tym razem po
    obniżeniu oprocentowania (z 8% do 7.5%) Profitu, oferuje bezpłatny
    debet (do 50 kpln) tygodniowy liczony od godziny do godziny...

    Niestety w mym wypadku musiałbym udać się do marmuru celem przedłożenia
    zaświadczenia z pracy -- niestety aktualnie nie chodzę na zbyt duże
    odległości z uwagi na rozsypanie prawego kolana...

    Owo kolano to kolejne pokłosie blokady założonej mojej matce w PKO...

    [ponoć właśnie blokady pomagają w kola_nowych sprawach a u mnie
    odwrotnie -- blokada Dopsuła... może była niemerytoryczna?...]

    Wracając do blokady matki dostępu -- PKO śle SMS za SMSem w tej
    sprawie...

    PKO nie może odblokować dostępu via net do konta z uwagi na
    bezpieczeństwo tegoż konta -- wyzerowanego w związku ze
    złożoną dyspozycję rozwiązania umowy o prowadzenie...

    Wiadomo -- jednostka nie znaczy wiele a dopiero zera zmieniają
    ją w miliony! https://www.youtube.com/watch?v=e7kbWrlPk5c
    Szara mysz- tekst piosenki Marcin Wolski i Andrzej Zaorski

    Mówią o mnie, że jestem zero
    A więc widać jestem ceniony.
    Wszak jednostka to nic -- dopiero
    Zera - zmienią ją wam w miliony.

    Mym kolanom szkodzą: zimno, wysoka wilgotność i przeciążenia,
    nawet lekkie/drobne... Pomagają ciepłe okłady i odpoczynek...
    Oby do wiosny...

    -=-

    Pszczoła zmieniła ul ponownie na 13, ale nie macha już skrzydełkami
    zawzięcie jak dawniej, przez co nie zasłania światła zbyt skutecznie...
    Na 12 kanale też są już zbyt energiczne zakłócenia... Hybrydowe Tplinki
    po 13 latach sprawują się słabo... Wymiana na nowe, zwłaszcza na 5GHz
    mogłaby dać dobre efekty, ale być może koszt (ponad 5 hpln za komplet)
    jest zbyt wysoki....

    Skoro matka już nie musi wydawać 3 hpln miesięcznie, może warto pomyśleć
    o kredytówce Citi, która by dała vouchery na Allegro, za które bym nabył
    nowe hybrydy?... Tak czy inaczej -- sprawne kolana są mi potrzebne...

    -=-

    ww. debet -- nieco ponad 20% (ale warunkowo nie są te %% naliczane)

    stałoprocentowa krecha -- 11.6% (bez wpływów wynagrodzenia na konto)

    bądź 12% (z wpływami wynagrodzenia na konto)
    WYpływy też są istotne, zwłaszcza stałe -- typu lanie wody
    i rozświetlanie mroków bądź ali_menty...

    -=-

    Kolano wymusza to i owo -- wczoraj spróbowałem zalogować się pod W11
    na Acerze z Intelem... Zastanowiłem się nad hasłową powtarzalnością...
    Zadałem sobie pytanie -- hasła ilu polskojęzycznych juserwów W11
    zawierają te same słowa, zaczerpnięte z SeksMisji?... Jak zalogować
    się pod W11 bez dostępu do netu?... Jaką metodą bez dostępu do netu
    przejrzeć swą własność leżącą w zasięgu ręki?...

    W11 jest taki ładny... I taki nieużyteczny...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'