    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tarcza osłonowa Millennium
    Date: Tue, 14 Mar 2023 20:54:29 +0100

    W dniu 14 mar 2023 o 14:01, _Master_ pisze:

    > Prawdziwego wisienkobiorcy by to nie powstrzymało ;-)

    Widocznie jestem fałszywym...
    [prawdziwy zacznie przelewania szmalu na pełnokątne konto z dopiskiem
    'wynagrodzenie', by zwiększyć limit debetu?... prawdziwy otworzy konto
    w Paribasie?... w Citi poprosi o kredytówkę?... co Master może wiedzieć
    o prawdzie?...]

    -=-

    W piątek dobrze chodziłem... Jeszcze w sobotę myślałem, że będzie OK,
    ale jest najgorzej od kilku dekad... W piątek z rozpędu zabandażowałem
    oba kolana i tak zostawiłem, bo zabrakło mi ochoty na zdejmowanie
    bandaży... Na ortezy zabrakło miejsca razem z bandażami, więc nie
    założyłem ortez... Może dziś byłoby OK, gdybym wtedy założył...

    Prawe kolano boli -- co najmniej. :)
    Czasami któreś z tych kolan nie boli, ale i nie trzyma mnie,
    przez co mogę dosłownie upaść.

    Mając 16 lat, byłem pacjentem zakaźnego szpitala na Dojlidach -- tam od
    czasu do czasu nie mogłem nawet stać ,,bez trzymanki''. Powiedziałem
    o tym swemu lekarzowi -- ten mi na to odparł, abym do niego przyszedł :)
    wtedy, gdy nie będę mógł chodzić -- by mógł zbadać te kolana... Szybko ;)
    jednak załapał, że chyba popełnił jakiś ;) błąd...

    Długo i namiętnie leczył mi wówczas anginę i rzekome zapalenie opon
    mózgowych -- zamiast (czego domagałem się) zatok obocznych nosa, co
    przyczyniło się o utraty słuchu w prawym uchu...

    Po latach gdzieś spotkaliśmy się -- wówczas powiedział, że słuch można
    ratować i zapytał, gdzie doprowadzono mi do tego problemu. Powiedziałem
    mu, że w zakaźnym oddziale szpitala na Dojlidach -- on na to, że kiedyś
    tam pracował... Wówczas załapał, że to on :) przyczynił się do mego
    problemu...

    Na oddział trafiłem z uporczywą gorączką przekraczającą 40°C
    i fałszywym podejrzeniem zapalenia niesamochodowych opon...

    Wyszedłem ze szpitala od razu ze skierowaniem do reumatologicznej
    poradni i jakiejś innej... Rejestratorka reumatologicznej miała
    doskonałą pamięć -- nie pytała swych pacjentów o ich nazwiska
    nawet po wielu latach...

    W wynikach badań (krwi i RTG) ponoć nie ma śladu ani reumatyzmu, ani
    choroby zatok... Z reumatyzmem miałem problemy niemożliwy do pokonania
    przez bardzo długi czas... Był to jakiś reumatyczny rumień guzowaty...
    Zabroniono mi nawet biegania... I nie ,,wróżono'' długiego żywota na
    tym świecie, co nie zachęcało mnie do troski o me zdrowie...

    Prawe ucho ogłuchło zupełnie, ale odżyło...
    Lewe (rażone smartfonem) też miewa się dobrze -- nawet zimą...

    -=-

    Ojciec wsmrowuje w siebie kilogramy (dosłownie!!!) maści
    antybólowych... Ale jakoś nie mam ochoty na takie smary...

    Ból szybko wsiąka w ziemię, strach zabija czas...

    W piosence jest inaczej?

    Krew szybko wsiąka w ziemię, strach zabija czas!

    https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/obla
    wa-iii-potrzask/

    Ból też szybko wsiąka w ziemię... [tak uczy Budda]
    Byle by tylko nie popsuć kolan... Czy te smary jakoś leczą?...
    Chyba nie, skoro ojciec wsmarowuje te kilogramy (wiem, bo mu kupuję
    w netowych aptekach a wątpię w to, że wywala do śmietnika) od wielu
    lat, wydając na to chyba więcej szmalu niż ja zjadam...

    Mam jakieś dziwne problemy ze stawami -- z kolanami i prawym
    nadgarstkiem... Z całą prawą ręką miałem przed rokiem bardzo
    duży problem... Teraz z tego został lekki (ale nieprzyjemny)
    ból nadgarstka... Szkodzi chłód -- pomaga bandażowanie nadgarstka...

    Bandażowanie prawej ręki (czyli bandażowanie lewą ręką) nie
    sprawia trudności...

    Oby do wiosny. :) Do upalnego lata -- lubię temperatury
    powietrza sięgające 30°C... Do tego względną wilgotność
    niższą niż 20%...

    Lubię też wyższe temperatury -- sięgające 100°C, ale takie
    mi szkodzą. Po godzinie w takiej saunie miałem później (głownie
    nocą, podczas spania) spore trudności... Ale czego człek nie
    uczyni dla swej przyjemności?!?!?

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'