  • 1. Data: 2006-01-04 18:38:18
    Temat: Tak napisałem do BPH w związku z ich kantami:
    Od: "Tomek" <w...@p...onet.pl>

    Poprosiłbym o podanie mi kto, kiedy i na czyje zlecenie przeprowadzał badania
    rynkowe dotyczące preferencji klientów co do pobierania prowizji za limit
    kredytowy w koncie w cyklu rocznym zamiast miesięcznego. Tłumaczycie
    koniecznością dostosowania do preferencji klientów zmianę naliczania, tymczasem
    w Oddziale na moją prośbę przedstawienia mi wyników tych badań, nikt nie
    odpowiedział pozytywnie. Wyniki te są nam (klientom) potrzebne do złożenia
    zbiorowej skargi do Rzecznika Praw konsumenta. Obawiamy się bowiem że
    przeprowadzenie tych badań jest fikcją, a taka argumentacja służy ukryciu
    niekorzystnych dla klientów działań Banku BPH.
    Niecierpliwie czekam na dane o które proszę.
    Z poważaniem
    Tomasz

    Ciekawe jak pokrętną i wymijającą odpowiedź dadzą panienki z Help Desku BPH, bo
    że dadzą jakieś konkretne dane to wątpię: od początku czuję że te badania to
    lipa... Nabijanie zysku przed końcem roku...

  • 2. Data: 2006-01-04 19:30:51
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Ty się stary tak nie żołądkuj, dobrze Ci radzę. Przynajmniej publicznie.
    Przed chwilą wróciłem z Plusa. Zawsze płacę tam gotówką, ale coś mnie podkusiło,
    że zapłacę ichnim Mastercardem kredytowym.
    Pani ciach przez szparkę i...Nie można połączyć się z serwerem, czy jakoś tak.
    Pani drugi raz, już nie patrzyłem dokładnie, ale znowu nie przeszło.
    Dałem guzika - przeszło od razu.
    Idę do domu i coś mi mi świta: za drugim razem było chyba na wyświetlaczu
    "Załuska"? "Za Ruska"?, czy jakoś tak. Eeeee, brednie - za mało dzisiaj piłem.

    W domu otwieram skrzynkę "Autoryzacja transakcji", patrzę w blokady - jest na
    Plusowe 80 zł z kawałkiem.

    "Za Józka" było!!!

    Znaczy oddali, ale se znowu zabrali. Nawet z małą górką. To pewnie za te "straty
    moralne".

    A co Ci mogą powiedzieć w helpdesku?
    - Co Pan widzi?
    - Nic nie widzę.
    - To ja Pana przełączę
    Pi, pii, piii,...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 3. Data: 2006-01-05 09:02:21
    Temat: Re: Tak napisa
    Od: Michal M <w...@...pl>

    powiedza ci ze nowwa oplata jest zgodna z regulaminem (ktory zapewne czytales w
    momencie zakladania konta)

    wiec nie marudz tylko zmien bank (nr w banku to nie nr komorki) i pamietaj zeby
    kiedys znow nie przyleciec do bph'u jak bedzie promocja...

  • 4. Data: 2006-01-06 17:45:26
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Plusowe 80 zł z kawałkiem.
    >
    > "Za Józka" było!!!
    >
    > Znaczy oddali, ale se znowu zabrali. Nawet z małą górką. To pewnie za te

    Dla porządku, żeby nie było, że tylko krakanie.
    Oddali, ale w dość ciekawy sposób. Zwykle ZTCP gdy była jakaś "lewa"
    autoryzacja, to pojawiała się w blokadach, a potem samoczynnie schodziła, nie
    pojawiając się w historii.
    Teraz jest inaczej. W historii KK są dwie transakcje na ~80 zł. I wszystko
    byłoby w porządku, gdyby jedna była z (nomen omen) plusem, a druga z minusem.
    Nie - obie są z plusem, czyli obciążenie.
    Ale nauczony doświadczeniem, że nie zawsze to , co widać w Sez@mie zgadza się ze
    stanem faktycznym, zadzwoniłem na infolinię. Pani stwierdziła, że u niej się
    wszystko zgadza. Jest obciążenie na 80 zł i potem zwrot na tę samą kwotę.
    Dziwne, ale podejrzewam, że to raczej wina sklepu, niż BPH (obciążenie + zwrot).
    I jeszcze drugie ZTCP: podobnie było ze zwrotem, który niedawno przyszedł z
    zagranicznego sklepu - pojawił się jako obciążenie, ale po jakimś czasie (na
    drugi dzień?) zmienił magicznie znak na minus. Myślałem, ze zwyczajnie kurs
    waluty mają ujemny, ale to nie chyba nie to.

    A żeby jeszcze zamieszać, to suma obciążeń zgadza się ze stanem faktycznym,
    znaczy z tym, który jest u nich, a nie w Sez@mie :-)

    I tak, jak się zastanowię, to to jest coś co mnie najbardziej wk!@#$% w Sez@mie
    banku BPH: za cholerę nic się nie bilansuje :-(
    Oczywiście oprócz okresowych grabieży i różnych zagrywek.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 5. Data: 2006-01-06 21:45:40
    Od: "piotronos" <w...@N...gazeta.pl>

    > I tak, jak się zastanowię, to to jest coś co mnie najbardziej wk!@#$% w
    Sez@mie banku BPH: za cholerę nic się nie bilansuje :-(
    > Oczywiście oprócz okresowych grabieży i różnych zagrywek.

    Tez korzystam z Sez@ma ... ale chyba z jakiegos innego. Odkad zmodyfikowali
    obsluge kart wszystko sie zgadza i bilansuje, widac nawet kwote zablokowana w
    rozbiciu na transakcje. A dodatkowo mozna sobie ustawic powiadomienia SMS dot.
    operacji kartowych, co IMO jest niezlym ficzerem :-)

  • 6. Data: 2006-01-06 22:15:12
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Sez@mie banku BPH: za cholerę nic się nie bilansuje :-(
    > >

    > Tez korzystam z Sez@ma ... ale chyba z jakiegos innego. Odkad zmodyfikowali
    > obsluge kart wszystko sie zgadza i bilansuje,

    Tzn. zwroty na KK masz od razu z minusem?
    Tzn. jak robisz spłatę KK BPH ze swojego ROR w Sez@mie BPH, to Ci z RORu ubywa i
    od razu na KK przybywa, a nie "jutro po szesnastej" czy jakoś tak?
    Jeśli tak, to faktycznie mamy innego Sez@ma :-)

    > widac nawet kwote zablokowana w
    > rozbiciu na transakcje. A dodatkowo mozna sobie ustawic powiadomienia SMS dot.
    > operacji kartowych, co IMO jest niezlym ficzerem :-)

    Serio?
    BTW #3 z:
    http://tinyurl.com/83qht
    ficzerem powiadasz? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 7. Data: 2006-01-07 07:38:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-06 23:15, osobnik Jacek stwierdził, iż:
    > Tzn. jak robisz spłatę KK BPH ze swojego ROR w Sez@mie BPH, to Ci z RORu ubywa i
    > od razu na KK przybywa, a nie "jutro po szesnastej" czy jakoś tak?

    Przecież jest napisane, że taka wpłata jest widoczna na drugi dzień. I
    nie po 16, tylko po 6 (czy tam 7).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2006-01-07 07:39:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-06 22:45, osobnik piotronos stwierdził, iż:
    > Tez korzystam z Sez@ma ... ale chyba z jakiegos innego. Odkad zmodyfikowali
    > obsluge kart wszystko sie zgadza i bilansuje, widac nawet kwote zablokowana w
    > rozbiciu na transakcje.

    Musisz więc być pracownikiem tego banku ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2006-01-07 16:33:52
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Przecież jest napisane, że taka wpłata jest widoczna na drugi dzień. I
    > nie po 16, tylko po 6 (czy tam 7).

    Przyznam, że nie nadążam za Twoim błyskotliwym tokiem rozumowania i nie bardzo
    widzę związek Twojego postu z moim.

    Napisałem:
    > I tak, jak się zastanowię, to to jest coś co mnie najbardziej wk!@#$% w
    >Sez@mie
    > banku BPH: za cholerę nic się nie bilansuje :-(
    Czyli tłumacząc jak krowie na rowie: wyraziłem swoje subiektywne (jako klient,
    bo ja zawsze piszę ja ko klient) odczucie, że pewna funkcjonalność Sez@ma, a
    raczej jej brak, mi się nie podoba.

    Następnie podałem przykłady takiego zachowania:
    > Tzn. jak robisz spłatę KK BPH ze swojego ROR w Sez@mie BPH, to Ci z RORu ubywa
    > i od razu na KK przybywa, a nie "jutro po szesnastej" czy jakoś tak?

    A ty mi na to:
    > Przecież jest napisane, że taka wpłata jest widoczna na drugi dzień. I
    > nie po 16, tylko po 6 (czy tam 7).

    I co z tego, że jest napisane?
    Idąc Twoim tokiem rozumowania: jak czytasz gazety, cokolwiek, to wszystko o czym
    czytasz, co się dzieje, Ci się podoba, bo przecież to "jest napisane"?
    To właściwie ja już raczej nie mam żadnych pytań.

    A tak na koniec, to wyłożę Ci się jak na tacy.
    Żeby jakoś ułatwić Ci pewne przemyślenie, to wyznam, że przez większość czasu
    mojego pisania na grupie pracowałem dla jednego z banków.
    Googlnij i zgadnij, dla którego.
    A potem wczytaj się i wyczuj _subtelną_ różnicę w naszym podejściu do pewnych
    spraw.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 10. Data: 2006-01-07 18:34:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-07 17:33, osobnik Jacek stwierdził, iż:

    > A potem wczytaj się i wyczuj _subtelną_ różnicę w naszym podejściu do pewnych
    > spraw.

    Do tego, że wyjaśniłem Ci, jak działa spłata karty?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl