  • 1. Data: 2015-06-24 11:10:39
    Temat: Tablet od Citi a modem - pytanie techniczne
    Od: m...@g...com

    Ma toto wifi i gps. Nie ma modemu, ani w ogóle obsługi karty SIM.

    Czy da się tym obsłużyć modem gsm przez USB?

    Bo nie wiem, czy kupować kabelek, czy pozbyć się tableta...

    M.

  • 2. Data: 2015-06-24 11:16:04
    Temat: Re: Tablet od Citi a modem - pytanie techniczne
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    m...@g...com writes:

    > Ma toto wifi i gps. Nie ma modemu, ani w ogóle obsługi karty SIM.
    >
    > Czy da się tym obsłużyć modem gsm przez USB?
    >
    > Bo nie wiem, czy kupować kabelek, czy pozbyć się tableta...

    Znaczy chcesz podłączyć modem przez microusb tabletu?
    Bardzo wątpię - nawet jeśli tablet będzie chodził jako master, to pewnie
    prądu wystarczającego nie zapewni. Ale to jest tylko moje "wydaje mi
    się"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    <RoboHak> hmm, lunch does sound like a good idea

  • 3. Data: 2015-06-24 12:35:35
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > Bardzo wątpię - nawet jeśli tablet będzie chodził jako master, to pewnie
    > prądu wystarczającego nie zapewni. Ale to jest tylko moje "wydaje mi

    Się da, albo się nie da. Głupia odpowiedź, ale sprawdzałem
    doświadczalnie - pewne kombinacje modemów i tabletów działają, inne nie.
    I pojęcia nie mam dlaczego.

    Oczywiście problemy z zasilaniem, jeśli tablet nie ma innego zasilania
    niż przez USB. Tablety działają jako mastery - oczywiście potrzebny
    kabel USB OTG (cena poniżej 20 PLN).

    Ale prądu na wykonanie kilku przelewów "styknie" :)

    I jeszcze taka obserwacja - im bardziej badziewny tablet, tym lepiej
    współpracuje z modemami.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2015-06-24 13:06:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 czerwca 2015 11:10:40 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
    > Ma toto wifi i gps. Nie ma modemu, ani w ogóle obsługi karty SIM.
    > Czy da się tym obsłużyć modem gsm przez USB?
    > Bo nie wiem, czy kupować kabelek, czy pozbyć się tableta...

    Najlepsze rozwiązanie to udostępniać mu wifi ze smartfona

  • 5. Data: 2015-06-24 14:58:44
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Ma toto wifi i gps. Nie ma modemu, ani w ogóle obsługi karty SIM.

    > Czy da się tym obsłużyć modem gsm przez USB?

    Nie da się przez USB (przynajmniej z tableta z zesłorocznej promocji)), nie
    mają Mastera, OTG czy jak tam zwał, nawet pendriva, ani klawiatury.

  • 6. Data: 2015-06-24 17:09:14
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 24 czerwca 2015 12:35:36 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Się da, albo się nie da. Głupia odpowiedź, ale sprawdzałem
    > doświadczalnie - pewne kombinacje modemów i tabletów działają, inne nie.

    No więc czy ten T113 działa z Huawei E173 lub E3131?

    > Oczywiście problemy z zasilaniem, jeśli tablet nie ma innego zasilania
    > niż przez USB. Tablety działają jako mastery - oczywiście potrzebny
    > kabel USB OTG (cena poniżej 20 PLN).

    Są takie kabelki z odgałęzieniem do zasilania.

    M.

  • 7. Data: 2015-06-25 01:32:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> d...@g...co

    : Ma toto wifi i gps. Nie ma modemu, ani w ogóle obsługi karty SIM.

    : Czy da się tym obsłużyć modem gsm przez USB?

    Nie lepiej po WiFi? Na przykład z telefonu?

    Za ile chcesz to sprzedać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-06-25 01:34:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m7marek" mme9k2$por$...@u...news.interia.pl

    > mają Mastera, OTG czy jak tam zwał, nawet pendriva, ani klawiatury.

    Klawiaturę zapewne podłączysz po BT.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-06-25 04:51:22
    Od: m...@g...com

    > Nie lepiej po WiFi? Na przykład z telefonu?

    Nie lepiej. A np. z Nokii C6 da się to zrobić?

    M.

  • 10. Data: 2015-06-25 09:04:34
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "m7marek" mme9k2$por$...@u...news.interia.pl

    > Klawiaturę zapewne podłączysz po BT.

    Niebawem (juz jutro?) bede testowal takową BT - tabletowo/laptopowo

    Zonka szuka czegos bardziej mobilnego m.in. do BANKOWANIA :)
    ew. sporadycznej rozrywki - (bardziej filmy niz gry) i zleciła mi
    poszukac cos dla siebie
    Początkowo celowałem w skladanego Della inspiriona 11", bo to jednak
    bardziej lapek
    ale na podstawie licznych malo pozytywnych opinii - zwlaszcza odnosnie
    parszywego plastiku ktory sie bardzo rysuje i sciera sie z niego farba,
    padlo na bardziej mobilnego - Lenovo Yoge 2 - 10" z Win 8,1 na
    pokładzie - nie Androidem.
    W sumie to bardziej ma "robic" za tablet, ale w naglej potrzebie mozna
    tez klawiszami
    i mysza powalczyc - znaczy odpalic Offica 365 (w komplecie)
    i posiadac w miare "normalny" program antywirusowy np. NOD-a (w komplecie)
    Na pewno na duzy plus czas pracy na baterii i obudowa alu - a minusy to
    wyją same ;)

    Pozdro