  • 1. Data: 2009-03-30 12:57:39
    Temat: Tabela z danymi o społkach
    Od: "AJC" <o...@g...pl>

    Poszukuje tabeli wynikow wszytskich spolek : przychody, kapitał obrotowy,
    zobowiazania, P/E i P/BV, dywidenda, CF - szukam takich danych w jednej
    tabeli, ale nie udało mi sie znaleźć....

    Może ktoś znalazł ?

    AJC

  • 2. Data: 2009-03-30 13:48:22
    Temat: Re: Tabela z danymi o społkach
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > zobowiazania, P/E i P/BV, dywidenda, CF - szukam takich danych w jednej
    > tabeli, ale nie udało mi sie znaleźć....

    Coś takiego dostaniesz w serwisie Notoria - oni dostarczają dane do
    portali, ale samodzielenie też można u nich kupić kompletne arkusze z
    naprawdę wszystkimi danymi spółek.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-03-31 22:42:08
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Coś takiego dostaniesz w serwisie Notoria - oni dostarczają dane do
    | portali, ale samodzielenie też można u nich kupić kompletne arkusze z
    | naprawdę wszystkimi danymi spółek.
    | Dombrek

    e tam ..
    nie NOTORIA - która zresztą ma troszkę błędów, ale CAIT, czyli serwis TSG

    i tu, rzeczywiście, wszystko w jednej tabeli, a jak się chce, to i wszystkie
    wyniki pojedynczej spółki w jednej tabeli ..
    cud-miód :)

    jak ktoś chce, to mogę podesłać jednorazowo ..
    ale zbiorczo proszę,, cobym nie musiała generować xls kilka razy ...

    pozdrówka :)
    Babrara

  • 4. Data: 2009-03-31 23:41:52
    Od: k...@p...onet.pl

    jak ktoś chce, to mogę podesłać jednorazowo ..
    > ale zbiorczo proszę,, cobym nie musiała generować xls kilka razy ...
    >
    > pozdrówka :)
    > Babrara
    --------------------->
    Basiu-prosze o ta tabele na moj adres i dziekuje
    kroovka

  • 5. Data: 2009-04-01 08:38:16
    Od: k...@o...pl

    > jak ktoś chce, to mogę podesłać jednorazowo ..

    > --------------------->
    > Basiu-prosze o ta tabele na moj adres i dziekuje
    > kroovka
    Ja też, ja też bardzo proszę!

  • 6. Data: 2009-04-01 15:48:11
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > e tam ..
    > nie NOTORIA - która zresztą ma troszkę błędów, ale CAIT, czyli serwis TSG

    Pewnie masz rację. Ja z tego nie korzystam, bo brzydzę się AF, ale dzięki za
    info, że CAIT lepsze. Znając życie w końcu ktoś mnie zmusi, by z AF troche
    pokombinować i wtedy będzie jak znalazł!
    Dombrek