  • 1. Data: 2009-03-30 11:11:30
    Temat: Drągowski bije w sufit
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%.
    Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.

    Akcjonariat: stooq.com/q/h/?s=add

    Wykres: stooq.com/q/?s=add&c=1y&t=l&a=lg&b=0

    D.

  • 2. Data: 2009-03-30 11:20:56
    Temat: Re: Drągowski bije w sufit
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dieter pisze:
    > Glowni akcjonariusze posiadaja 99.98% wszystkich akcji, free float 0.02%.
    > Jest ciekawie. Jak na razie mamy wzrost z 96 gr. na 5 zł.
    >

    > Akcjonariat: stooq.com/q/h/?s=add
    >
    > Wykres: stooq.com/q/?s=add&c=1y&t=l&a=lg&b=0

    Takiego wzrostu na papierze to pewnie nawet w Gabonie nikt by się nie
    spodziewał, ciekawe do ilu podciągną? 100zł? :)

  • 3. Data: 2009-03-30 11:33:37
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    Czyli papier wyjatkowo podatny na spekulacje. Jak sie to ma do wynikow? Jezeli
    0,02% jest w obrocie, to po co wogole wystawiac spolke na gielde? Wg mnie ma co
    na celu wywindowanie ceny papieru, a pozniej ozenienie komu popadnie. Ale moge
    sie mylic.

    Zreszta nie przewiduje rozwoju rynku na ktorym dziala Dragowski. Byc moze taka
    dzielalnosc ma sens w przypadku firm (powierzchnie biurowe itp), ale w
    przypadku detalicznej mieszkaniowki niekoniecznie. Zwala na papierze bedzie
    rownie dynamiczna co dotychczasowy wzrost.

    Flyte

  • 4. Data: 2009-03-30 11:51:16
    Od: "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za duzo myslisz, a im wiecej myslisz, tym wiecej pojawia sie sprzecznosci.
    Kurs idzie w gore i tyle.

    D.

  • 5. Data: 2009-03-30 12:56:11
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Za duzo myslisz, a im wiecej myslisz, tym wiecej pojawia sie sprzecznosci.
    > Kurs idzie w gore i tyle.
    >

    > D.

    Takie cuś to najlepiej omijać z daleka ;-)

  • 6. Data: 2009-03-30 13:41:55
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > spodziewał, ciekawe do ilu podciągną? 100zł? :)
    mnie bardziej ciekawi ktore spolki beda nastepne w kolejce do parainodalnego
    krecenia, zebym zdazyl sie ubrac przed
    moje wstepne typy do cormay, wojas i variant ;-)

  • 7. Data: 2009-03-30 13:46:01
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Takie cuś to najlepiej omijać z daleka ;-)

    Dlaczego?! Wchodzisz za 0,5% portfela i idziesz spać na tydzień/miesiąc. Jak
    zdechnie to mała strata, a jak skosisz 1000% to przyjemny dodatek. Wszystko
    jest kwestią MM.
    Dombrek

  • 8. Data: 2009-03-30 14:16:28
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    zobacz płynność

  • 9. Data: 2009-03-30 17:53:49
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dombrek wrote:

> [...]
    > zdechnie to mała strata, a jak skosisz 1000% to przyjemny dodatek. Wszystko

    350% wzrostu w tydzien, jakies 76K obrotu
    Moim zdaniem czysta spekulacja. Moze sie tak nadymaja dla jakiegos
    grubego Zyda z zagranicy? Idealna sytuacja do gry krotkiej. Tylko kto
    ma dosyc papieru aby wsadzic kij w ten rozpedzony wehikul?

    fatso

  • 10. Data: 2009-03-30 18:40:10
    Od: Krakus <p...@g...com>

    Zwroccie uwage na SEKO :

    :
    zdaniem analityków BM BGŻ, perspektywy dla Seko są dobre.

    "Spółka zamierza w tym roku rozpocząć budowę nowego zakładu
    produkcyjnego, co pozwoli zwiększyć moce produkcyjne nawet o 100
    proc., a część kosztów inwestycji (60 proc. z planowanych 30 mln zł)
    pokryte zostanie z dotacji unijnych. Dodatkowym atutem spółki jest
    brak zadłużenia odsetkowego" - podano w raporcie. (PAP)