  • 1. Data: 2009-03-29 16:28:35
    Temat: Zarabiam na eur/usd
    Od: "PC-Trader" <p...@p...onet.pl>

    Od 01.04.2009r. będzie publikowany statement rachunku rzeczywistego z kapitałem
    początkowym 10.000,-EUR. Efekty gry będą realizowane systematycznymi wypłatami
    z rachunku co każdy z odwiedzających będzie mógł obserwować z 5 minutowym
    opóźnieniem na stronie http://pctrader.mt4stats.com Okres publikacji wyników
    zakończy się z dniem 30.06.2009r.

    pozdrawiam - PC-Trader

    http://pc-trader.blogspot.com

  • 2. Data: 2009-03-29 17:20:00
    Temat: Re: Zarabiam na eur/usd
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    PC-Trader <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://pc-trader.blogspot.com

    Zarabia 250% w 21 dni i chce pomagać innym. Filantrop jakiś.

    kc

  • 3. Data: 2009-03-29 17:39:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "PC-Trader" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wypłatami
    > z rachunku co każdy z odwiedzających będzie mógł obserwować z 5 minutowym

    bede podglądał. dzięki.

    george

  • 4. Data: 2009-03-30 12:16:36
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Zarabia 250% w 21 dni i chce pomagać innym. Filantrop jakiś.

    Wiesz, nie ma to jak grac cudza kasa. Jak bedzie zysk to do podzialu, jak
    strata to wtedy traci ktos inny.
    Ciekaw jestem kiedy ten system sie wysypie i czy bedziemy mieli mozliwosc
    zobaczenia tego w ciagu tych dwoch miesiecy. Bo co do tego, ze sie wczesnije
    czy pozniej wysypie to jestem niemal pewny.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2009-03-30 12:33:17
    Od: sorden <s...@w...pl>

    kc wrote:

    > Zarabia 250% w 21 dni i chce pomagać innym. Filantrop jakiś.

    No tak, tylko czy to pieciominutowe opoznienie nie jest wystarczajaco by
    nieco ""poprawic" wynik ?

    --
    in

  • 6. Data: 2009-03-30 12:37:38
    Od: "kc " <k...@g...pl>

    sorden <s...@w...pl> napisał(a):

    > No tak, tylko czy to pieciominutowe opoznienie nie jest wystarczajaco by
    > nieco ""poprawic" wynik ?

    Rozumiem, że macie takie samo zdanie jak ja. Powinno być podpisane nie
    trader ale budowlaniec. Specjalista od piramid.
    kc

  • 7. Data: 2009-03-30 12:39:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "kc " <k...@g...pl> wrote in message

    > Rozumiem, że macie takie samo zdanie jak ja. Powinno być podpisane nie
    > trader ale budowlaniec. Specjalista od piramid.
    > kc

    a dałeś mu cos już na rozkręcenie biznesu ?
    P.S. jeszcze koleś nawet nie zaczął a juz madoff....co za kraj.

    george

  • 8. Data: 2009-03-30 13:13:04
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > a dałeś mu cos już na rozkręcenie biznesu ?
    > P.S. jeszcze koleś nawet nie zaczął a juz madoff....co za kraj.

    Nie bylo to co prawda bezposrednio do mnie, ale ... Malolatem nie jestem i
    troche w tym biznesie rzeczy widzialem. W tym rowniez numery podobne do
    tego. Po prostu jak dla mnie to smierdzi i to mocno. Oczywiscie moge sie
    mylic. Tym niemniej sadze, ze jest to jakis systemik jakich cala masa w
    sieci, ktore rewelacyjnie zarabiaja do momentu az wyczyszcza konto. Czasami
    trwa to nawet dlugo, ale zawsze konczy sie tak samo.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2009-03-30 13:26:34
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Tym niemniej sadze, ze jest to jakis systemik jakich cala masa w sieci,
    > ktore rewelacyjnie zarabiaja do momentu az wyczyszcza konto. Czasami trwa
    > to nawet dlugo, ale zawsze konczy sie tak samo.

    Generalnie się zgadzam, ale to chyba nawet nie tyle system traci co osoba z
    niego korzystająca. Kilka dobrych trejdów i zaczybna się zwiększanie TP,
    przeslawianie lub brak SL, etc. Efekty takie jak piszesz... Sprawdzone na
    sobie;-)
    AS

  • 10. Data: 2009-03-30 14:00:42
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeslawianie lub brak SL, etc. Efekty takie jak piszesz... Sprawdzone na

    W tym przypadku stawialbym na jakis system typu martingale.

    Pozdrawiam

    Darek