  • 1. Data: 2003-12-01 10:10:11
    Temat: TFI Skarbiec - wycena jednostek?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Czy ktoś się może orientuje gdzie teraz Skarbiec publikuje wycenę
    swoich jednostek (w tym archiwalne) ?
    Wszystkie dane zawsze były pod adresem www.skarbiec.com.pl
    ale teraz widzę, że wsadzono tam jakiś popieprzony "portal", w którym
    niczego nie można znaleźć :-(

    Pix

  • 2. Data: 2003-12-01 10:33:28
    Temat: Re: TFI Skarbiec - wycena jednostek?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    pix wrote:

> [...]
    > Wszystkie dane zawsze były pod adresem www.skarbiec.com.pl
    > ale teraz widzę, że wsadzono tam jakiś popieprzony "portal", w którym

    Faktycznie. pozostaje SFI mBanku (ale nie wiem jak daleko sięga)

    KJ

  • 3. Data: 2003-12-01 19:52:28
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się może orientuje gdzie teraz Skarbiec publikuje wycenę
    > swoich jednostek (w tym archiwalne) ?

    http://www.skarbiec.com.pl/Portal?secId=4V238LKFKQIQ
    3LODT103MBE8

    he he - czyli sekcja: Strona głowna > Notowania > Tabele rentowności

    RJCz

    ---

  • 4. Data: 2003-12-01 20:22:13
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > http://www.skarbiec.com.pl/Portal?secId=4V238LKFKQIQ
    3LODT103MBE8

    > he he - czyli sekcja: Strona głowna > Notowania > Tabele rentowności

    No tak, masz rację - coś tam rzeczywiście jest. Szkoda tylko, że nie jak
    kiedyś od razu na pierwszej stronie.
    Ale ponarzekać też muszę bo danych archiwalnych nie ma :-(
    Sprawdza się niestety stara zasada, że łatwiej zepsuć niż ulepszyć.

    Pix

  • 5. Data: 2003-12-01 21:14:58
    Od: "Marcin Lubojanski" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    pix <p...@w...pl> nagryzmolił(a) w news:bqg88e$qts$1@nemesis.news.tpi.pl
    :
> [...]
    > Ale ponarzekać też muszę bo danych archiwalnych nie ma :-(
    > Sprawdza się niestety stara zasada, że łatwiej zepsuć niż ulepszyć.

    Ale nie powiesz chyba że ci się podobała poprzednia wersja ich strony??
    Przecież to dzieci w podstawówce bardziej profesjonalne strony na podstawach
    informatyki robią...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2003-12-01 21:29:47
    Od: "Jacek Piotrowski" <j...@u...interia.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystkie dane zawsze były pod adresem www.skarbiec.com.pl
    > ale teraz widzę, że wsadzono tam jakiś popieprzony "portal", w którym

    Zobacz mBank -supermarket - notowania. Kliknij na Skarbiec - Akcja i masz
    notowania archiwalne.
    Pozdrawiam
    JP

  • 7. Data: 2003-12-01 22:11:36
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojanski" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:bqgb37$94h$1@inews.gazeta.pl...
    > Ale nie powiesz chyba że ci się podobała poprzednia wersja ich strony??
    > Przecież to dzieci w podstawówce bardziej profesjonalne strony na
    podstawach
    > informatyki robią...

    Może i masz rację ale sęk w tym, że nigdy nie zaglądałem na strony
    funduszy w poszukiwaniu wrażeń estetycznych tylko konkretnych
    informacji :-))
    Tych niestety teraz brakuje, więc nie bardzo po co jest tam w ogóle
    wchodzić.

    > Pozdrawiam
    również
    Pix

  • 8. Data: 2003-12-01 22:12:31
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Piotrowski" <j...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:bqgbso$172b$1@arrakis.solutions.net.pl...
    > Zobacz mBank -supermarket - notowania. Kliknij na Skarbiec - Akcja i masz
    > notowania archiwalne.

    OK - w mBanku znalazłem.
    THX.

    > Pozdrawiam