  • 1. Data: 2003-12-01 00:22:31
    Temat: jakiś lepszy kredyt niż w mbanku?
    Od: "Bartek" <h...@o...SpaMujesz?.pl>

    Witam.
    W tych sprawach jestem ciemny, więc wole zapytać niż się coś w pakować.
    Potrzebuje kredytu/pożyczki, na wysokość około 2 tysiące zł.
    Ponieważ mam konto w Mbanku, za proponowano mi kredyt odnawialny.
    Ucieszyłem się, bo myślałem że będę miał z tym problemy.
    dlaczego:
    moim jedynym dochodem[nie licząc stypendium] jest obecnie renta inwalidzka,
    wysokości 418 zł.

    I moje pytanie. czy w ogóle a jeśli tak to gdzie i czy na korzystniejszych
    warunkach otrzymam kredyt?
    Jak opisałem interesuje mnie kwota około 2 tysiące, [może tak nie mniej niż
    1.9 tys.]
    otrzymuje rentę inwalidzką w wysokości 418 zł, [albo coś koło tego]
    przyznaną ją mam na stałe.
    W mbanku mogę otrzymać kredyt. co robić? korzystać, czy znacie lepsze
    rozwiązanie?

    Sprawa dość pilna bo potrzebuje sprzętu komputerowego do nauki.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2003-12-01 09:05:51
    Temat: Re: jakiś lepszy kredyt niż w mbanku?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartek <h...@o...SpaMujesz?.pl> wrote:
    > Sprawa dość pilna bo potrzebuje sprzętu komputerowego do nauki.

    Nie za bardzo zrozumialem - szukasz jeszcze lepszego (tanszego kredytu).
    IMO raczej go nie znajdziesz - byc moze raty zero (takie prawdziwe) w
    niektorych sklepach...

  • 3. Data: 2003-12-01 20:11:27
    Od: "Bartek" <h...@o...SpaMujesz?.pl>

    In
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> typed:

    > Nie za bardzo zrozumialem - szukasz jeszcze lepszego (tanszego
    > kredytu). IMO raczej go nie znajdziesz - byc moze raty zero (takie
    > prawdziwe) w niektorych sklepach...

    No wlasnie oto chodzilo, czy to dobre warunki. jesli to oznacza twoja odp,
    to wielkie THX.

    w takim razie sie cziesze.

    Pozdrawiam, Bartek