  • 11. Data: 2006-04-27 12:40:39
    Temat: Re: Szwajcarski
    Od: "bozoo" <m...@g...com>

    poprosze o linka, jesli mozna?

  • 12. Data: 2006-04-27 16:12:22
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    bozoo wrote:

    > Wnioski:
    > 1) nikt z szanownych grupowiczów nieposiada takiego konta;
    > lub
    > 2) nikt nie chce sie przyznac do takowego;
    > i/lub
    > 3) "radz se czlowieku sam".
    > Najbardziej prawdopodobny wydaje mi sie punkt ostatni, no cóz.

    A mi sie najbardziej prawdopodobny wydaje punkt 4) jestem zbyt leniwy
    zeby skorzystac z google

    --
    Kajo

  • 13. Data: 2006-04-27 18:01:44
    Od: "bozoo" <m...@g...com>

    Jak jestes taki cwany to moze powiesz jak zapytac google, jakie
    doswiadczenia z zakladaniem kont ma niejaki kajo a jakie ktos inny? A
    czytales choc pytania?

  • 14. Data: 2006-04-27 20:40:53
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    > Jak jestes taki cwany to moze powiesz jak zapytac google, jakie
    > doswiadczenia z zakladaniem kont ma niejaki kajo a jakie ktos inny? A
    > czytales choc pytania?

    Przegladalem google wiele razy na ten temat i jedyne co wiem to to ,
    ze nikt konkretnie nie potrafi odpowiedziec na pytanie bo co czlowiek to
    opinia.
    Nikt nie napisze , ze mam tu i tu i jest tak i tak albo chociaz ze znam
    kogos kto
    ma tu i tu i jest tak i tak.

  • 15. Data: 2006-04-28 06:32:25
    Od: "bozoo" <m...@g...com>

    Właśnie. Co człowiek to opinia. I te właśnie chciałem poznać,
    Twoją również.
    Ale zobacz jak odpowiadają:
    - jeden człowieczek proponuje mi "Mbank szwajcarski" - może jestem w
    błędzie i taki na prawdę istnieje, ale wziąłem to za olew;
    - drugi twierdzi, że Google moim przyjacielem i dziwi sie po co mi
    konto w Szwajcarii; a na grupie to są w zasadzie posty sprzed
    "wielkich zmian", których nota bene prawie nie znam, jedynie ze
    słyszenia w telewizji, że coś tam szwajcarskie banki się musiały
    dostosować w okolicach 2004;
    - trzeci broni mojego pytania, za co ten drugi go befszta;
    - na końcu znowu zarzuca mi się lenistwo; do tego ustosunkowałem
    się w poprzednim poście.

    No właśnie. Nikt nie napisał gdzie ma/miał i czy mu się
    podoba(ło) czy nie, czy było/jest drogo czy też nie. Nikt z
    zabierających głos również nie napisał, że nie ma tam konta,
    stąd brak doświadczeń.

    A mówią, żeby nie pisać pierduł, jak sie nic nie wnosi do
    dyskusji. Widocznie tutaj to nie obowiązuje.

  • 16. Data: 2006-04-28 21:19:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Gabriel <g...@w...pl> wrote:

    > Przegladalem google wiele razy na ten temat i jedyne co wiem to to ,
    > ze nikt konkretnie nie potrafi odpowiedziec na pytanie bo co czlowiek to
    > opinia.

    Ależ oczywiście że kilkukrotnie pisano, że jeśli nie jesteś rezydentem lub
    nie masz setek tysięcy franków - będzie to bardzo trudne i żaden z dużych
    banków konta nie założy.

    --
    Przemysław Maciuszko