  • 1. Data: 2006-04-25 19:59:02
    Temat: inteligo nie odpowiada
    Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl>

    czy ja mam takiego pecha, czy to jest częste?
    CEzar

  • 2. Data: 2006-04-25 20:03:55
    Temat: Re: inteligo nie odpowiada
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Cezarys napisał(a):
    > czy ja mam takiego pecha, czy to jest częste?

    jakbyś tak jeszcze zechciał sprecyzować...

  • 3. Data: 2006-04-25 20:07:34
    Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał
    w wiadomości news:e2lvb6$hpr$1@news.elsat.net.pl...

    > jakbyś tak jeszcze zechciał sprecyzować...
    Proszę bardzo: strona https nie odpowiada (http ok, tracert ok)
    co do pecha to nie korzystam zbyt często i ostatnio co wchodzę to ... to
    co dzisiaj
    CEzar

  • 4. Data: 2006-04-25 20:17:06
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Cezarys napisał(a):
    > Proszę bardzo: strona https nie odpowiada (http ok, tracert ok)
    > co do pecha to nie korzystam zbyt często i ostatnio co wchodzę to ... to
    > co dzisiaj

    Dziwne umnie na TKT dziala bez problemu, wlasnie sie zalogowalem.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 5. Data: 2006-04-25 20:35:54