  • 1. Data: 2006-04-24 21:55:16
    Temat: Lukas - Brak CIF dla podanego id
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    czy ktos sie spotkal z takim komunikatem przy logowaniu ? co to moze byc
    bo juz kilkukrotnie wywalilo mi taki komunikat - probowalem sie logowac
    po 23:30

    pzdr

  • 2. Data: 2006-04-24 22:12:48
    Temat: Re: Lukas - Brak CIF dla podanego id
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał(a):

    > czy ktos sie spotkal z takim komunikatem przy logowaniu ? co to moze byc
    > bo juz kilkukrotnie wywalilo mi taki komunikat - probowalem sie logowac
    > po 23:30

    Trafiało się. To sie pojawia na jakimś etapie w trakcie jak przewarzają
    zamknięcie dnia. Teraz jest 00.10 i już jest:
    Przepraszamy. Korzystanie z e-Banku jest w tej chwili niemożliwe - prosimy
    spróbować później.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 3. Data: 2006-04-24 22:17:17
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    Jak mi powiedziano na Infolini - robia zamkniecie dnia i w godzinach
    od 24.00 do okolo 3.00 dostep przez internet nie dziala, m.in. tak
    sie objawia ta niemoznosc zalogowania do e-banku.

  • 4. Data: 2006-04-24 23:17:32
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    "Arek" <p...@g...com> napisał(a):
    > Jak mi powiedziano na Infolini - robia zamkniecie dnia i w godzinach
    > od 24.00 do okolo 3.00 dostep przez internet nie dziala, m.in. tak
    > sie objawia ta niemoznosc zalogowania do e-banku.

    Na stronie jest wyraźnie zaznaczone na temat nocnego przetwarzania danych,
    gdzie informują o możliwej niedostępności LUKAS e-Banku w godzinach:
    1) 23:30 - 01:00
    2) 03:00 - 04:00

    Z reguły jest zupełnie inaczej, bo problemy pojawiają się kilka lub
    kilkanaście minut przed północą i kilkanaście minut po północy można się
    już zalogować.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-04-24 23:26:14
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>