  • 1. Data: 2006-04-25 10:14:50
    Temat: Millenium
    Od: "GREGMAR" <gregmar_[at]_life.pl>

    Pytanie odnosnie splaty kredytu hipotecznego w Mille.
    Wlasnie mam zamiar przeniesc się do nich
    i ciekwa jestem jak to jest ze splacaniem rat.

    Czy mozna bezproblemowo "dolewac" na konto kredytowe
    swoje nadwyzki finansowe oprocz standardowej rayty w CHF?
    Czy pobierane sa wtedy jakies prowizje?

    I jeszcze jedno, czy wymagaja ubezpieczenia na zycie przy refinansowaniu?

    Grzegorz Plichta
    -------------------------------
    tel.: +48 603 886 994

  • 2. Data: 2006-04-25 10:18:44
    Temat: Re: Millenium
    Od: "GREGMAR" <gregmar_[at]_life.pl>

    Jedno juz wiem. Ubezpieczenie na zycie obowiazkowo

    GREGMAR

  • 3. Data: 2006-04-25 11:47:36
    Od: A|fer <s...@c...pl>

    W dniu 2006-04-25 12:14, GREGMAR napisał::
    > Czy mozna bezproblemowo "dolewac" na konto kredytowe
    > swoje nadwyzki finansowe oprocz standardowej rayty w CHF?
    > Czy pobierane sa wtedy jakies prowizje?

    Musisz zlecić w dowolnym oddziale chęć nadpłaty z decyzją czy chcesz
    zmniejszyć przyszłe raty czy skrócić czas spłaty kredytu. Opłat brak.

  • 4. Data: 2006-04-25 11:49:51
    Od: " " <r...@g...pl>

    GREGMAR <gregmar_[at]_life.pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Czy mozna bezproblemowo "dolewac" na konto kredytowe
    > swoje nadwyzki finansowe oprocz standardowej rayty w CHF?

    nie wiem jak jest teraz ale w mojej umowie mam że trzeba to zrobić aneksem
    który kosztuje 100zł, więc składki same się nie przeliczanją online, chociaż
    agent mówił coś innego
    oprócz tego w ciągu pierwszych 3 lat jest prowizja za wcześniejsza spłątę -
    teraz zdaje się że można do 50% kapitału spłacić
    Poproś o umowę

  • 5. Data: 2006-04-25 21:06:13
    Od: A|fer <s...@c...pl>

    r...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > oprócz tego w ciągu pierwszych 3 lat jest prowizja za wcześniejsza spłątę -
    > teraz zdaje się że można do 50% kapitału spłacić

    "0% prowizji za wcześniejszą spłatę po 3 latach kredytowania, a także w
    ciągu pierwszych 3 lat, gdy jednorazowa spłata nie przekracza 30%
    aktualnego zadłużenia."

    Ale nic nie stoi na przeszkodzie zrobić 4x25%, co potwierdziła pani w
    banku :)