  • 1. Data: 2012-06-25 15:19:35
    Temat: Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    próbuje na rózne rachunki

    niestety
    Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto.

    czy wszystkie banki działają - moze ja na złe rachunki wysyłam - próbowałem z
    getinonline i eurobankiem i niestety zonk

  • 2. Data: 2012-06-25 15:21:14
    Temat: Re: Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.06.2012 15:19, Józef Gołaś pisze:
> [...]
    >
    > czy wszystkie banki działają - moze ja na złe rachunki wysyłam - próbowałem z
    > getinonline i eurobankiem i niestety zonk

    Rano probowalem na mertium, wywalilo mi, ze nie moze byc zrealizowany.
    Ostatnio poszedl. Sprobowalem przez BC i wywalilo, ze moze byc
    opoznienie, bo jest jakis problem z meritum (pewnie po prostu nie mieli
    pieniedzy jak zwykle).

    BC sie wyklada powoli IMHO. Napodpisywali umow z bankami i nie wyrabiaja
    sie z pieniedzmi. Przykre.

  • 3. Data: 2012-06-25 15:45:57
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 25, 3:21 pm, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > BC sie wyklada powoli IMHO. Napodpisywali umow z bankami i nie wyrabiaja
    > sie z pieniedzmi. Przykre.

    E tam, mi wszystko lata jak w zegarku.
    Doładowuję saldo Bluecash, robię przelew z salda i wszędzie gdzie chce
    jest w minuty (w godzinach kiedy działają wewnętrzne w tych bankach).

    Tylko nie mogę ich przekonać by obsługiwali Millennium w niedziele, bo
    choć w Millennium w niedzielę działają przelewy (czego dowodzą
    natychmiastowe wpłaty i wypłaty z/do Walutomatu), to w Bluecash nie
    działają, pisałem do nich żeby zobaczyli, bo kiedyś Millennium w
    niedziele nie działało a teraz działa, a oni nic, że badali kiedyś
    sesje i że im wyszło że nie działa. To piszę żeby zobaczyli teraz w
    czerwcu, bo kiedyś rzeczywiście w Millennium niedziele nic nie
    działało a teraz działa, to oni dalej swoje, jak grochem o ścianę.

    A poza niedzielnym Millennium to wszystko jak w zegarku. Eurobanku i
    Getin akurat nie próbowałem, ale to takie dziwne banki, nie interesują
    mnie. Miałem kiedyś konto w Getinie, to było najgorsze konto i
    najgorszy system www jaki widziałem w życiu, było to coś rodem z lat
    90-tych, zamknąłem to konto jak zaczęli brać 5 zł miesięcznie za
    prowadzenie. W Eurobanku w ogóle nie ma kont bez opłaty miesięcznej
    zdaje się, więc nie próbowałem mieć tam konta.

    Nie próbowałem jeszcze przelewów natychmiastowych z Synca.

  • 4. Data: 2012-06-25 17:37:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.06.2012 15:45, Miernik pisze:

    > E tam, mi wszystko lata jak w zegarku.
    > Doładowuję saldo Bluecash, robię przelew z salda i wszędzie gdzie chce
    > jest w minuty (w godzinach kiedy działają wewnętrzne w tych bankach).

    Trzeba bylo chciec w ten sposob dzis rano do meritum (nie dalo sie) ;)
    Robie tak samo - przelew z salda.

  • 5. Data: 2012-06-25 22:17:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Trzeba bylo chciec w ten sposob dzis rano do meritum (nie dalo sie) ;)
    > Robie tak samo - przelew z salda.

    też nie mogłem wykonać przelewu, wtedy kiedy chciałem potwierdzenie na
    email, jak tej opcji nie zaznaczyłem to przelew wyszedl...przypadek?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-06-25 23:17:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.06.2012 22:17, RobertS pisze:

    > też nie mogłem wykonać przelewu, wtedy kiedy chciałem potwierdzenie na
    > email, jak tej opcji nie zaznaczyłem to przelew wyszedl...przypadek?

    Ja nie chcialem potwierdzenia, wiec pewnie przypadek ;)

  • 7. Data: 2012-06-27 00:25:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:19:35 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

> [...]
    >
    > czy wszystkie banki działają - moze ja na złe rachunki wysyłam -
    > próbowałem z getinonline i eurobankiem i niestety zonk

    Ja dzisiaj pchnąłem do BGŻO i doszło w miarę szybko.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-06-27 11:59:02
    Od: andrzej78 <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 00:25:05 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
    > Ja dzisiaj pchnąłem do BGŻO i doszło w miarę szybko.
    > --
    > xbartx

    Ja z kolei mam problem tego typu, że przelew do Polbanku udało mi się wysłać, ale od
    tygodnia nie dotarł na konto. Reklamacja w Syncu złożona w miniony piątek, ponowny
    telefon tej sprawie wczoraj, ale niestety gotówka dalej gdzieś krąży.
    Dobrze że wysłałem tylko niewielką kwotę w celu przetestowania przelewów
    "natychmiastowych".