  • 1. Data: 2012-10-27 16:19:50
    Temat: [Sync] płatność za Cyfrę+ i 5%
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    witam,

    W ICA Cyfra+ znalazłem "Już teraz zapłać za abonament kartą, bez zbędnych
    formalności!", kliknąłem i:
    "ICA" -> "Moje płatności" -> "Zapłać" -> "ePrzelewy" -> Alior Sync.
    Czy płacił ktoś z Was za Cyfrę+ Synckiem i dostał zwrotkę 5%?

    Pytanie dodatkowe:
    Cyfra+ jest zarejestrowana na żonę, jeśli zapłaciłbym ze swojego konta
    (inne dane osobowe), to czy taka płatność bez problemu przejdzie i załapie
    się na zwrotkę 5%?

    [sas]

  • 2. Data: 2012-10-27 16:49:29
    Temat: Re: [Sync] płatność za Cyfrę+ i 5%
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 16:19:50 +0200, [sas] napisał(a):

> [...]
    > Cyfra+ jest zarejestrowana na żonę, jeśli zapłaciłbym ze swojego konta
    > (inne dane osobowe), to czy taka płatność bez problemu przejdzie i załapie

    Tak/tak*

    A poza tematem, to zlitujcie się - taki problem już nawet nie pomyśleć, a
    zwyczajnie zapłacić i zobaczyć, czy przyjdzie zwrot? Co chwila pytania, czy
    w danym miejscu można płacić kartą AS i czy będzie zwrot, z niewyjaśnionych
    przyczyn nazwany przez AS cashbackiem.

    AK

    * Czy dana płatność załapie się na zwrot, tego w tym banku nigdy do końca
    nie wiadomo :>

  • 3. Data: 2012-10-28 11:07:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 16:49:29 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > * Czy dana płatność załapie się na zwrot, tego w tym banku nigdy do
    > końca nie wiadomo :>

    A w miarę szybko to można zweryfikować, bo po rozliczeniu zobaczymy w
    opisie transakcji na początku kod MCC (4 cyfrowy) i wszytko będzie jasne:

    http://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste/Szczeg%C3%
    B3%C5%82owe+informacje

    no i można się tym od razu podzielić na grupie. Aczkolwiek może to nie
    jest dobry pomysł, bo wtedy bank może przeczesać grupę i wyłapać kwiatki
    aby dopracować regulamin. Ja np ostatnio przetestowałem jeden wydaje mi
    się kwiatek stąd też nie będę się publicznie dzielił aby nie spalić
    tematu ;) Także najlepiej płacimy Synkiem gdzie się da i sprawdzamy z
    jakim MCC poszło. Jak zwrotu nie ma to wtedy info na grupie w razie
    pozytywnego wyniku hmmm ci-cho-sza ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-10-28 11:09:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 10:07:55 +0000, xbartx napisał(a):

    > Jak zwrotu nie ma to wtedy info na grupie w razie
    > pozytywnego wyniku hmmm ci-cho-sza ;)

    Znaczy nie ma się tu zbytnio co pucować, bo bank ma przecież pełny log ze
    zwrotów jako całości, więc pewnie może wszystko szybko wyłapać, no ale
    różnie to bywa.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-10-28 19:02:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 10:07:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > A w miarę szybko to można zweryfikować, bo po rozliczeniu zobaczymy w
    > opisie transakcji na początku kod MCC (4 cyfrowy) i wszytko będzie jasne:

    Nie ma tak dobrze :) Formalnie wszystko może się zgadzać, a bank nie
    wypłaci, bo nie. Sam bujam się jeszcze z pierwszą partią zwrotów, bo bank
    chciał być cwańszy ode mnie. W następnych miesiącach co prawda uznał, że
    ten manewr nie przejdzie i wszystko grzecznie powypłacał, ale o zwroty z
    pierwszego miesiąca jeszcze walczę. Specjalnie mi się nie spieszy, odestki
    ustawowe fajne są, a i US się ucieszy, że jakiś banczek robi go w wała z
    podatkiem.

    AK