  • 11. Data: 2022-06-06 16:58:47
    Temat: Re: Świadomość inwestora
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Jun 2022 06:09:03 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Ten skrót to mogło być "PiS" ;>

    Pytanie "na kogo pan glosuje".
    I jak nie na PiS, to mu nie sprzedac obligacji, bo nie zasluzyl? :-)

    J.

  • 12. Data: 2022-06-07 11:56:48
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 6 cze 2022 o 16:58, J.F pisze:

    > Pytanie "na kogo pan glosuje".
    > I jak nie na PiS, to mu nie sprzedac obligacji, bo nie zasluzyl? :-)

    Pytanie ,,na kogo pan głosuje -- i dlaczego na PiS?''.

    Wracając do MMorawieckiego... Czy nie on wypowiedział
    się aż nazbyt zwięźle? -- jakoś tak:

    Szlachetne zdrowie
    ile cię trzeba cenić
    jako smakujesz
    ten tylko się dowie
    aż się zepsujesz...

    Dwa w jednym, umiejętność godzenia, zwięzłość wypowiedzi,
    synteza doznań artystycznych...

    WKosiniakK to rozanalizował... ;)

    -=- -=- -=-

    Facet z ogromnymi walizami idzie ulicą Związku Socjalistycznego...
    Podchodzi do tego faceta kobieta i pyta: ,,która godzina?''.
    Facet zatrzymuje się, stawia walizy na chodniku, spogląda na
    lewy nadgarstek, coś naciska i mówi: pogoda w Nowym Jorku,
    czas w Nowym Jorku, czas w Moskwie -- 20:57...

    Kobieta z zachwytem -- w zegarku ma pan pogodę Nowego Jorku?
    Pogody wszystkich miast świata większych od dziesięciu tysięcy!!
    I czasy wszystkich stref czasowych! Wiadomości itd...

    To pewnie amerykański zegarek...

    Nie -- nasz, własny, radziecki!!!

    Coś takiego!

    Facet stękając podnosi walizy i mówi -- zegarek fajny, ale te baterie... ;)

    -=-

    Fujitsu-Siemens fajny -- ale to chłodzenie... ;)
    Trybun kiedyś uznał, że fajnie, gdy CPU pracuje na niemal 100%...
    Tu właśnie pracuje zwykle na 3/4, bywa, że ,,pod korek'' -- efekt jest!!!

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 13. Data: 2022-06-07 15:17:06
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.06.2022 o 14:08, J.F pisze:
    > Widac za głupi jestes nawet na polskie obligacje :-)

    > No i dlatego teraz jest test swiadomosci inwestora wymagany,
    > nawet dla zakupu polskich obligacji.
    > Hm - a moze wlasnie szczegolnie powinien byc wymagany,
    > tylko niestety pytania i odpowiedzi sa tendencyjnie ułożone :-)

    > A co zes ty zrobil i kiedy to bylo?
    >
    > J.

    Nie chodzi o to głupi czy mądry. Chodzi o idiotyczne usiłowanie
    sprawiania wrażenie "dobrego wujka", jak to oni rzekomo dbają o mój
    interes. Bardzo to przypomina nakaz zapinania pasa bezpieczeństwa w
    swoim aucie.

    W zeszłym tygodniu.

  • 14. Data: 2022-06-07 16:23:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 czerwca 2022 o 15:17:12 UTC+2 trybun napisał(a):

> [...]
    > sprawiania wrażenie "dobrego wujka", jak to oni rzekomo dbają o mój
    > interes. Bardzo to przypomina nakaz zapinania pasa bezpieczeństwa w

    Bez zapiętego pasa w momencie wypadku i wylecenia przez przednią szybę stajesz się
    całkiem niezłym pociskiem, który może kogoś dodatkowo zabić.
    Więc niech ci się nie zdaje, ze ten nakaz to tylko dla twojego bezpieczeństwa
    (analogicznie było z maseczkami przy covid).
    To tak właśnie w temacie "głupi czy mądry".

  • 15. Data: 2022-06-11 09:00:10
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    (analogicznie było z maseczkami przy covid).
    > To tak właśnie w temacie "głupi czy mądry".

    Powiedz to koledze Zientary, który to spalił się w aucie bo pas
    "bezpieczeństwa" uniemożliwił opuszczenie płonącego auta. Powiedz to
    fryzjerowi z małego miasteczka w Wielkopolsce który wpadł do rowu
    melioracyjnego i się utopił ponieważ pas uniemożliwił wydostanie się z
    tonącego auta. Tak więc proponuję aby to każdy sam decydował o tym co
    dla niego bezpieczne a co nie. To tyle w kwestii mądrości i głupoty.

  • 16. Data: 2022-06-11 09:09:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    trybun <M...@j...cb> writes:

    [...]
> [...]
    > tonącego auta. Tak więc proponuję aby to każdy sam decydował o tym co
    > dla niego bezpieczne a co nie. To tyle w kwestii mądrości i głupoty.

    I to jest piękny przykład złej oceny ryzyka.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 17. Data: 2022-06-11 10:47:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 11 czerwca 2022 o 09:14:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > trybun <M...@j...cb> writes:
    >
    > [...]
    > I to jest piękny przykład złej oceny ryzyka.

    Kurtałka, wychodzi na to, że te ankiety (MIFID się nazywają?) rzeczywiście działają,
    a ja głupi w to nie wierzyłem.

    Patrz, jak to głupi ma szczęście.
    Obligacje mu jednak sprzedali, bo to skarbonka, jak zarobi to zarobi, a jak straci to
    ma podkładkę do żądania zwrotu od banku...

  • 18. Data: 2022-06-11 10:49:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 11 czerwca 2022 o 09:00:17 UTC+2 trybun napisał(a):

> [...]
    > tonącego auta. Tak więc proponuję aby to każdy sam decydował o tym co
    > dla niego bezpieczne a co nie. To tyle w kwestii mądrości i głupoty.

    To ten kokega, co go ziętara 250km/h z wyskoku o słup zatrzymał?

  • 19. Data: 2022-06-12 09:22:51
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.06.2022 o 09:09, Kamil Jońca pisze:
    > trybun <M...@j...cb> writes:
    >
    > [...]
    > I to jest piękny przykład złej oceny ryzyka.
    > KJ

    Ty powiesz zły, ja powiem że dobry. Najważniejsza w tym jest suwerenność
    decyzji. Aż dziw że RPO nie zajął się jeszcze tym jawnym
    ubezwłasnowolnieniem w pełni świadomych dorosłych ludzi .

  • 20. Data: 2022-06-12 09:23:33
    Od: trybun <M...@j...cb>

    (analogicznie było z maseczkami przy covid).
    > To ten kokega, co go ziętara 250km/h z wyskoku o słup zatrzymał?

    Ten sam.