  • 1. Data: 2009-09-13 14:32:08
    Temat: Stare slipy, wyciągi, itd...
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Polikwidowałem trochę kart i rachunków.
    Jak długo należy trzymać stare papierzyska, szczególnie slipy i wyciągi
    (trochę tego mam)?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2009-09-13 15:10:30
    Temat: Re: Stare slipy, wyciągi, itd...
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.
    >
    > Polikwidowałem trochę kart i rachunków.
    > Jak długo należy trzymać stare papierzyska, szczególnie slipy i wyciągi
    > (trochę tego mam)?

    Ja właśnie w bieżący weekend wyrzuciłem z papierów wszystko, co nosiło
    datę starszą niż xx.xx.2005 (poza PITami)

  • 3. Data: 2009-09-13 15:37:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Jak długo należy trzymać stare papierzyska, szczególnie slipy i wyciągi
    > (trochę tego mam)?

    A po co to trzymać nawet 1 dzień ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-09-13 16:00:41
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Polikwidowałem trochę kart i rachunków.
    > Jak długo należy trzymać stare papierzyska, szczególnie slipy i wyciągi
    > (trochę tego mam)?

    owszem, sprawdzam wyciąg, porównuję czy pozycje na wyciągu to te same jak
    posiadane slipy.
    potem jeszcze sumuję, czy kwota do spłaty równa się sumie slipów i przelewów
    z kk.
    i wyrzucam.

    poza tematem:
    mam/miałem kk z banków/w bankach citi gold, bz, bzwbk, raiiffeisen,
    millennium, i jeszcze nie było niezgodności na wyciągach, nic nie
    reklamowałem.
    wam się zdarza mieć coś 'dopisane' lub pomylone kwoty?

  • 5. Data: 2009-09-13 16:24:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad N.S. wrote:
    > wam się zdarza mieć coś 'dopisane' lub pomylone kwoty?

    Nie.
    Po za lewymi transakcjami na karcie.

  • 6. Data: 2009-09-13 20:18:20
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Konrad N.S. wrote:

    > wam się zdarza mieć coś 'dopisane' lub pomylone kwoty?

    Dwukrotnie (w dwoch roznych bankach), mialem podwojnie policzona
    transakcje za platnosc karta (zatwierdzana pinem).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2009-09-13 21:58:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.09.2009 Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > reklamowałem.
    > wam się zdarza mieć coś 'dopisane' lub pomylone kwoty?

    Miałem kiedyś dwukrotnie policzoną płatność kartą w restauracji.
    Co ciekawe, w dwóch różnych miesiącach, czyli któregoś tam czerwca
    jedna, a pod koniec lipca druga. Wtedy czytałem dokładnie wyciągi i
    to wyłapałem, teraz prawdę mówiąc bym nie wyłapał, bo się już im tak nie
    przyglądam (to wielki błąd, ale mam mniej czasu). Popatrzyłbym -
    no tak, jadłem tam, fakt. Pewnie bym nie pamiętał, że już kiedyś za
    to zapłaciłem.

    Po reklamacji kasę bank oddał, ale pozostał pewien niesmak i powrócił mi
    sentyment do gotówki.
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2009-09-14 06:44:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 21:58:38 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Po reklamacji kasę bank oddał, ale pozostał pewien niesmak i powrócił mi
    > sentyment do gotówki.

    Jest na to sposób. Zostawić kk tylko do transakcji stałych typu zakupy,
    paliwo etc a za resztę płacić gotówką. Wtedy na wyciągu masz kilka
    pozycji z miejsc dobrze Ci znanych a jak pojawi się coś innego to od razu
    zwrócisz uwagę i sobie przypomnisz albo i nie ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2009-09-14 07:20:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.09.2009 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:

> [...]
    > to zapłaciłem.
    >
    > Po reklamacji kasę bank oddał, ale pozostał pewien niesmak i powrócił mi

    Dodam jeszcze, że formularz reklamacji miał specjalną pozycję tego
    dotyczącą w polu 'powód', więc pewnie nie jest to jednostkowy przypadek. A
    wy jak dokładnie sprawdzacie pod tym kątem swoje wyciągi? :)
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2009-09-14 08:27:53
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    Ja tez troche mam, a wyrzucam jak tylko zaczynaja sie przecierac.
    Po prostu nie lubie nosic dziurawych.