  • 1. Data: 2009-09-13 10:29:55
    Temat: wypowiedzenie umowy kredytu
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl>

    Witam, czy bank ma prawo doprowadzić do pata klienta
    zmieniając warunki umowy kredytu hipotecznego?
    Np. Zmieni warunki wprowadzając opłate za wcześniejszą
    spłatę lub będzie chciał dodatkowego zabezpieczenia z
    jakichś powodów. Jeśli ja jako klient nie będę mógł
    lub chciał spełnić nowe warunki mogę oczywiście
    spłacić reszte kredytu w ciągu 2-ch tygodni i do
    widzenia.
    Czy taki scenariusz jest możliwy?
    Jeśli to prawda to jak uważacie branie każdego kredytu
    hipotecznego w innym banku uchroni mnie przed takim
    patem, niż gdybym miał np. 3 mieszkania skredytowane w
    Polbanku a oni nagle by ze mną tak zagrali?
    Wydaje mi się, ze różne banki raczej się nie dogadają
    by udupić klienta...chociaż kto wie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-15 14:55:37
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy kredytu
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1 krok do wolności <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Polbanku a oni nagle by ze mną tak zagrali?
    > Wydaje mi się, ze różne banki raczej się nie dogadają

    Ostatni akapit: http://www.kredyty.aid.pl/hipoteczny.htm - jednak wydaje mi
    się że to dotyczy sytuacji tylko przed podpisaniem umowy a w trakcie, chyba że
    zaczniesz spóźniac się, zalegac z ratami.

  • 3. Data: 2009-09-16 06:29:29
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl>

> [...]
    > się że to dotyczy sytuacji tylko przed podpisaniem
    > umowy a w trakcie, chyba że
    > zaczniesz spóźniac się, zalegac z ratami.

    Dzieki za odpowiedz. Czy uważasz w takim razie, że
    moje obawy przed zagraniem nie fair ze strony banku sa
    nie uzasadnione? Od dłuzszego już czasu noszę się z
    przekonaniem, że bank to jest instytucja kierowana
    przez ludzi bez kręgosłupa i mam wrażenie, że mogliby
    znależć sposób na wyciągniecie ode mnie dodatkowej
    kasy z raty zagrażając rozwiązaniem umowy i spłatą
    długu w krótkim czasie. Szukam sposobu by się
    uchronić. Kiedy posiada się wiele kredytów w różnych
    bankach to jest mniejsze prawdopodobieństwo, że się
    dosiądą do mnie aniżeli gdybym miał 3 kredyty w tym
    samym banku. Sorki za moje czarnowidzenie, i ludzi,
    ktorzy się zastanawiają nad kredytem hipotecznym
    pewnie teraz postraszyłem, no ale to się nie bierze z
    palca tylko z obserwacji mojej relacji z 2-ma bankami.

    Masz jakieś doświadczenia w tym temacie może?

  • 4. Data: 2009-09-17 19:30:36
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dzieki za odpowiedz. Czy uważasz w takim razie, że
    > moje obawy przed zagraniem nie fair ze strony banku sa
    > nie uzasadnione?

    Uważam, że nie są uzasadnione, tzn. ja o takich zagraniach których się
    obawiasz nie słyszałem. To nie jest wolna amerykanka. Istotne jest czytac
    dokładnie umowe zanim się ją podpisze, w tym przysłowiowy "mały druczek".

    Jeżeli o mnie chodzi to wy...łem się tylko raz ale na karcie kredytowej.
    Chodziło dokładnie o przekroczenie okresu odsetkowego, zabuliłem jak za zboże
    a bank jakoś nie przypominam sobie, żeby mnie o tym uprzedził. Był gdzies w
    necie super artykuł o tym ale nie jestem w stanie go odszukać. Ale wystarczy i
    to przeczytać: http://www.karta-kredytowa.edu.pl/index4.htm