  • 1. Data: 2003-04-28 13:41:56
    Temat: Sposoby rozliczania na eBayu
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Znacie moze jakies alternatywne do PayPala metody rozliczania na eBayu?
    Oprocz czeku, bo chyba sa spore problemy z ich realizacja?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2003-04-28 14:47:47
    Temat: Re: Sposoby rozliczania na eBayu
    Od: "radbilcz" <r...@p...pl>

> [...]
    >
    > Znacie moze jakies alternatywne do PayPala metody rozliczania na eBayu?
    > Oprocz czeku, bo chyba sa spore problemy z ich realizacja?

    Rodzina w stanach :(

  • 3. Data: 2003-04-28 15:11:39
    Od: Janusz Politowski <k...@e...net>

    >Znacie moze jakies alternatywne do PayPala metody rozliczania na eBayu?
    >Oprocz czeku, bo chyba sa spore problemy z ich realizacja?

    Jesli placisz Ty - www.bidpay.com
    Jesli placa Ci - https://secure.ikobo.com/ref.cgi?r=PJ452738PL

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 4. Data: 2003-04-28 15:19:59
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Uzytkownik "Janusz Politowski" <k...@e...net> napisal w wiadomosci
    > Jesli placa Ci - https://secure.ikobo.com/ref.cgi?r=PJ452738PL

    A ludzie to akceptuja?
    Wielu boi sie udostepniac numer karty malo znanym serwisom :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2003-04-28 20:50:18
    Od: "radbilcz" <r...@p...pl>

    > A ludzie to akceptuja?
    > Wielu boi sie udostepniac numer karty malo znanym serwisom :(
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal
    Najlepiej rodzina w Usa lub znajomi - niestety na ebay dominuje paypal..
    Pozdr

  • 6. Data: 2003-04-29 16:00:50
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 28 Apr 2003 15:41:56 +0200, "Rafal M"
    <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Znacie moze jakies alternatywne do PayPala metody rozliczania na eBayu?
    >Oprocz czeku, bo chyba sa spore problemy z ich realizacja?
    W tej chwili jedyna w miare sensowna alternatywa to Money Order (np.
    Bidpay.com). Wiem ze w ciagu najblizszych miesiecy Poczta Polska ma
    wprowadzic usługę Zagranicznego Przekazu Pocztowego :)), ale nie wiem
    jakie beda ceny :((.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 7. Data: 2003-05-01 14:49:07
    Od: "Pau" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Znacie moze jakies alternatywne do PayPala metody rozliczania na eBayu?
    > Oprocz czeku, bo chyba sa spore problemy z ich realizacja?

    http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm
    http://e-platnosci.23.pl/wirtualne_platnosci.htm

    Pozdr
    Pau