  • 1. Data: 2003-04-28 13:43:19
    Temat: Re: pianiadze z zagranicy do pl - rozwiazanie
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    a jak to jest rownowartosc 177,50 PLN??????
    rozumiem, ze wczesniej trzeba poczekac na przesylke pocztowa z kartą?

    --
    Mario
    Użytkownik "Janusz Kedrigern Politowski" <k...@e...net> napisał w

  • 2. Data: 2003-04-28 14:27:28
    Od: Janusz Politowski <k...@e...net>

    On Mon, 28 Apr 2003 15:43:19 +0200, "MOIF" <m...@w...pl> wrote:

    >a jak to jest rownowartosc 177,50 PLN??????

    Zaokragla do pelnych zlotowek w dol.

    >rozumiem, ze wczesniej trzeba poczekac na przesylke pocztowa z kartą?

    Tak, dostarczana jest kurierem w ciagu 3-5 dni. Za jej przesylke placi
    pierwsza osoba, ktora wysyla Ci pieniadze

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 3. Data: 2003-04-28 14:52:47
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    czyli w plecy 27,5
    lub
    7,5
    a na pewno 0,5. a może zostawia saldo do nastepnej wyplaty?

    --
    Mario

  • 4. Data: 2003-04-29 17:14:23
    Od: Janusz Politowski <k...@e...net>

    >czyli w plecy 27,5
    >lub
    >7,5
    >a na pewno 0,5. a może zostawia saldo do nastepnej wyplaty?

    Twoje pieniadze [pozostaja na koncie, czyli jesli "obetnie" te 7,5 to
    mozesz je wyplacic innym razem.

    Pozdrawiam
    Janusz