  • 1. Data: 2008-07-01 00:54:12
    Temat: Spłacanie karty kredytowej w mBanku -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    Karta taka nie ma swego numeru!!! Trzeba ją spłacić poprzez eKonto.

    Czy są tutaj jakieś pułapki? Na przykład taka, że karta niby spłaci
    się samoczynnie z eKonta, ale nie w całości, a jedynie pobrana
    zostanie kwota minimalna, choć na eKoncie będą pieniądze na
    spłacenie całości zadłużenia?

    Czy kartę można spłacić przed terminem, aby mieć tak zwany święty spokój?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-07-01 07:00:15
    Temat: Re: Spłacanie karty kredytowej w mBanku -- ZONK!!!
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 1, 2:54 am, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    > spłacenie całości zadłużenia?
    >
    > Czy kartę można spłacić przed terminem, aby mieć tak zwany święty spokój?

    Nie można, ale można zażyczyć sobie pobieranie 100% a nie tylko
    minimum (via mLinia, jeśli dobrze pamiętam).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2008-07-01 07:55:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lip, 09:00, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > On Jul 1, 2:54 am, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Nie można, ale można zażyczyć sobie pobieranie 100% a nie tylko
    > minimum (via mLinia, jeśli dobrze pamiętam).

    Jak nie mozna, jesli mozna?
    Osobiscie splacam, co prawda w ostatni dzien, ale nie czekam az
    pobierze z ekonta a wybieram z menu "splac karte" i podaje jaka kwota
    - natychmiast kwota znika z ekonta w paszczy KK.

  • 4. Data: 2008-07-01 09:38:19
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 1, 9:55 am, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Jak nie mozna, jesli mozna?

    a to przepraszam, KK mBanku miałem jakiś czas temu i zapomniałosię :-)

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2008-07-01 11:02:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" 3...@3...goog
    legroups.com

[...]

    W jamie ustnej... Proszę w mojej obecności nie używać takich brzydkich słów
    jak paszcza... Bo to nie @#!$%%@ #!%&$#, ale porządna grupa dyskusyjna... ;)

    -=-

    Tak więc czeka mnie rozmowa z mLinią :) i pilnowanie w dniu spłaty...
    Nie ukrywam, że wolałbym spłacanie bezpośrednio na rachunek karty...

    No -- ale wpłacona stówa promocyjna pokrywa wszelkie niepokoje
    u niedogodności co najmniej z naddatkiem. :)

    -=-

    Dzięki za odpowiedzi obu panów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'