  • 1. Data: 2009-02-10 09:07:54
    Temat: Skladanie zlecen - znowu lamerskie :)
    Od: z/svc <z/svc@>

    Hej,

    Złożyłem sobie dzisiaj zlecenie zakupu 1 kontraktu po 1550. Weszło.
    (aha, korzystam z BOSSA).

    Potem chciałem złożyć zlecenie sprzedaży, jako stop-loss. Dałem takie
    parametry: S, 1 kontrakt, FW20H09, limiAktywacji 1453, limit 1403,
    ważność: DZIEŃ. Nie weszło. Error:
    Niepoprawny kurs w relacji do kursu zamkniecia

    W NOLu zobaczyłem, że widełki na dzisiaj to max 1633, min 1479.

    Więc poprawiłem zlecenie: S, 1 kontakt, FW20H09, limitAktywacji 1479,
    limit: 1403, ważność: DZIEŃ. Weszło.

    Nie bardzo rozumiem, dlaczego limit aktywacji nie może być poza
    widełkami...

    A co jeśli chcę ustawić sobie stop-lossa dużo dużo niżej i z ważnością
    na tydzień, a nie 1 dzień?

    Prosiłbym o pomoc. WIem, że pytania lamerskie, ale od czegoś trzeba
    zacząć. Lepiej samemu się nauczyć, niż płacić do TFI ;-)

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-02-10 10:22:04
    Temat: Re: Skladanie zlecen - znowu lamerskie :)
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 10 Lut, 10:07, z/svc <z/svc@> wrote:
> [...]
    >
    > Prosiłbym o pomoc. WIem, że pytania lamerskie, ale od czegoś trzeba
    > zacząć. Lepiej samemu się nauczyć, niż płacić do TFI ;-)

    Szybciej zyskasz odpowiedź jak do nich zadzwonisz,
    a pewnie ich "wyłapywacz" nie pozwolił ustawić zlecenia nizej niz
    widelki.
    Pzdr

  • 3. Data: 2009-02-10 10:29:24
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    http://moja.bossa.pl/oferta/internet/#DDM

  • 4. Data: 2009-02-10 22:29:06
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 10 Feb 2009 11:29:24 +0100, "kigam" <p...@g...com>
    wrote:

    >http://moja.bossa.pl/oferta/internet/#DDM

    Dziękuję!

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2009-02-12 15:11:05
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Prosiłbym o pomoc. WIem, że pytania lamerskie, ale od czegoś trzeba
    > zacząć. Lepiej samemu się nauczyć, niż płacić do TFI ;-)

    A nie mozna od razu dac zlecenia sprzedaj?

    Leszek

  • 6. Data: 2009-02-12 19:18:05
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Thu, 12 Feb 2009 16:11:05 +0100, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>
    wrote:

    >A nie mozna od razu dac zlecenia sprzedaj?

    Nie rozumiem do czego piszesz.
    Chciałem dać zlecenie sprzedaj do wykonania przy zajściu określonych
    warunków i zlecenie DDM+ właśnie na to mi pozwala.

    --
    z/svc

  • 7. Data: 2009-02-13 14:31:03
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Nie rozumiem do czego piszesz.

    Nigdy nie inwestowalem w FW20, dlatego zastanawiam sie czy musze napierw
    skladac zlecenie KUP, a dopiero potem SPRZEDAJ? Czy od razu zlecenie
    SPRZEDAJ?

    Leszek

  • 8. Data: 2009-02-13 15:47:34
    Od: macieks <m...@g...com>

    > Nigdy nie inwestowalem w FW20, dlatego zastanawiam sie czy musze napierw
    > skladac zlecenie KUP, a dopiero potem SPRZEDAJ? Czy od razu zlecenie
    > SPRZEDAJ?
    >
    > Leszek

    Jak chcesz pozycje S robisz sprzedaj, kupując zamykasz pozycje.