  • Data: 2004-04-02 21:32:36
    Temat: Sensacja. Nowy sklep Ski-Team
    Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ta sensacja polega na tym, ze juz w dniu otwarcia wyrzucaja ze sklepu
    rowerowego klientow, jesli nieopatrznie pojawia sie tam z rowerem. Chodzi o
    nowy sklep w Warszawie (Wolska rog Karolkowej).

    Jakis mlody gostek, ktory robi tam chyba za kierownika, napadl na mnie, ze
    chodze z rowerem po sklepie i kazal sie wynosic. A istotnie szedlem
    wlasnie z rowerem do lady w koncu sali kupic lampke i ewentualnie opony.
    - Nie ma gdzie przypiac, mowie. Gostek potwierdza, no nie ma i zaraz
    sciemnia, ze przeciez ochroniarz mogl przypilnowac. Jak wchodzilem to
    zadnego ochroniarza nie bylo, jak wychodzilem rowniez.

    Jesli wyrzucaja to sie nie pcham, lampke kupilem w innym sklepie. Nawet
    gdyby tam byl ochroniarz i chcial pilnowac, to co - zostawiam tam rower?
    Rower ginie bo ochroniarza boli glowa, jest skacowany, ma to gdzies, a w
    ogole to przeciez nie jest od tego. Nie mowiac juz, ze w razie czego latwo
    sie wyprze. Mial pilnowac? Jak Boga kocha, ze pierwszy raz mnie na oczy
    widzi ! No przeciez nie bede z nim robil pisemnej umowy.

    Spokojnie trzeba sobie ten sklep odpuscic, niech sprzedaja polary i
    skarpetki. Rowerow to oni nie czuja.