  • 41. Data: 2002-01-27 21:08:19
    Temat: Re: Sanchez Profile...
    Od: "nodde" <t...@p...onet.pl>

    "> Obawiam się, że poza "merytoryczną oceną" obu systemów w przypadku fuzji
    > dwóch banków bierze się pod uwagę takie "drobnostki" jak sztab
    programistów
    > MUMPS-owych w BPH...nagle kupa ludzi mogłaby zostać bez pracy.

    Masz racje, ale tak z troche innego punktu widzenia, po co placić eksta kase
    za zmiany Sanchezowi + np. jeszcze podatek oo tego....
    skoro moga to zrobic pracowniwcy w godzinach pracy... hmmm ?

    pozdrawiam
    nodde

  • 42. Data: 2002-01-28 10:01:18
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 22:08:19 +0100, "nodde" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Masz racje, ale tak z troche innego punktu widzenia, po co placić eksta kase
    > za zmiany Sanchezowi + np. jeszcze podatek oo tego....
    > skoro moga to zrobic pracowniwcy w godzinach pracy... hmmm ?

    Btw wcale nie jestem do końca przekonany, jesliby przemnożyć pensje tych
    ludzi, przez ich (całkiem sporą AFAIK) liczbę i kilka lat pracy, to może się
    okazać, że z punktu widzenia firmy koszty zlecenia tego Sanchezowi byłyby
    niższe...ale niekoniecznie :)

    Axe

  • 43. Data: 2002-01-28 10:03:05
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 22:05:36 +0100, "nodde" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Natomiast co do wdrazania, to biorac to, ze bylo to o ile pamietam, pierwsze
    > wdrozenie
    > systemu centralnego (a moze i w ogóle pierwsze) Profile w Polsce, oraz ilosc
    > oddziałów...

    Profile'a tak, a ogólnie pierwszy w Polsce system scentralizowany miał z
    tego co wiem BRE...ale głowy za to nie dam.

    Axe

  • 44. Data: 2002-01-28 15:59:22
    Od: "nodde" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    się
    > okazać, że z punktu widzenia firmy koszty zlecenia tego Sanchezowi byłyby

    hmm.... mozliwe, ale ile razy ?? raz ? dwa ? a potem ???
    poza tym zakladajac, ze bank miałby tych ludzi zwolnic,
    to do tego dochodzi np. koszt odpraw.... i moze sie okazac ze w ogolnym
    rozrachunku
    lepiej miec tych ludzi, niz z kazda "pierdółką" prosić sie Sancheza. :-)

    pozdrawiam
    nodde

  • 45. Data: 2002-01-28 16:00:27
    Od: "nodde" <t...@p...onet.pl>

    > Profile'a tak, a ogólnie pierwszy w Polsce system scentralizowany miał z
    > tego co wiem BRE...ale głowy za to nie dam.

    nie wiem :-) ale głowy tez nie dam :-))
    a nawej jeśli, to ile miał odziałów, wiesz moze ?? :-)

    pozdrawiam
    nodde

  • 46. Data: 2002-01-28 18:22:04
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 17:00:27 +0100, "nodde" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > nie wiem :-) ale głowy tez nie dam :-))
    > a nawej jeśli, to ile miał odziałów, wiesz moze ?? :-)

    W każdym razie mniej :)))

    Axe

  • 47. Data: 2002-01-28 18:36:53
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    > nie wiem :-) ale głowy tez nie dam :-))

    Z historii BRE:
    1993 rok
    Wprowadzenie pierwszego w Polsce zintegrowanego systemu informatycznego
    IBS-90 będącego przełomem na skalę krajową w systemie rozliczeń klientów.

    Źródło:http://www.brebank.com.pl/kalendarium_infoser
    wis.jsp

    > a nawej jeśli, to ile miał odziałów, wiesz moze ?? :-)

    Na ich stronie są namiary na 24(?) oddziały, w tym regionalne...ale to coś
    mało.

    Axe

  • 48. Data: 2002-01-29 17:15:30
    Od: "nodde" <t...@p...onet.pl>

    > W każdym razie mniej :)))

    no własnie :-)))))

    nodde

  • 49. Data: 2002-01-31 16:07:37
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > sprawa jest jasa: sztab ludzi wzial pod uwage wszystkie za i przeciw obu
    > systemow i jak widac nie mial watpliwosci ktory system wybrac;
    > czy aby przypadkiem firma w ktorej pracujesz nie pisala czegos dla PBK lub
    nie
    > obslugiwala PBK? moze wlasnie stad Twoje oburzenie i bezkrytyczna ocena

    No wiekszej g... dawno nie czytalem... (Nie jestem zwiazany z Sanchezem, ani
    PBK ani BPH). Moze podasz uzasadnienie i podstawy swojej wypowiedzi?

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu